.

Beantwoord

Is de aanvraag van mijn vervangende simkaart gelukt?

  • 25 October 2014
  • 5 reacties
  • 235 Bekeken

Badge
Ik heb 22-10. Op mijn simyo geprobeert een vervangende micro simkaart aan te vragen en die zou ik dan met 2 a 3 dagen kunnen verwachten. Ik heb tot op heden geen simkaart ontvangen noch een bevestiging van bestelling.
Is mijn aanvraag wel goed doorgekomen?
icon

Beste antwoord door Tiury 28 October 2014, 11:00

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Normaal krijg je een nieuwe simkaart binnen 2-3 werkdagen in huis. Er wordt geen bevestiging gestuurd. Je zou even kunnen controleren of je adres dat bij Simyo bekend is nog steeds correct is.
Badge
ik Had van te voren en zonet nogmaals gecontroleerd of mijn adres klopt. en deze is correct.
Reputatie 4
Badge +8
Dan zou ik het nogmaals proberen. Als je een foutmelding krijgt, betekent dat dat de aanvraag ergens verloren is gegaan,
en als je geen foutmelding krijgt, komt ie binnen een paar dagen de bus in glijden.
En anders nog even op een moderator wachten of morgen bellen met de klantenservice.
Badge
ik wacht nog even op een moderater voor confirmatie of mijn bestelling wel of niet goed is doorgekomen.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Niqeyu,

Goed dat je even contact hebt opgenomen hierover, want ik kan helaas geen enkele aanwijzing vinden dat jij een nieuwe simkaart hebt besteld :(

Voor het gemak heb ik zojuist een simkaart naar je toegestuurd en €5,- in rekening gebracht. Zo weten we zeker dat hij aankomt 🙂 Zoals je al hebt begrepen, ontvang je de simkaart binnen 3 werkdagen.

Laat je het even weten als je de sim hebt ontvangen?

Bedankt voor je reactie, koorelle!

Reageer