.

Beantwoord

Is de aanvraag van mijn simkaart goed gegaan?

  • 30 March 2015
  • 8 reacties
  • 202 Bekeken

Geachte Simyo.

Aanvraag nieuwe simkaart betaald maar nog steeds geen micro simkaart ontvangen.

Vriendelijke groeten Richard C.
icon

Beste antwoord door Ali 31 March 2015, 16:08

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 3
Badge +7
Hoi Richard C.

Welkom op het forum.

Jammer om te horen dat je simkaart nog niet binnen is.

Ik zie dat je op 25 maart een vervangende simkaart hebt aangevraagd. Normaal gesproken heb je de simkaart binnen 3 dagen na aanvraag in huis.
Het lijkt erop dat er een vertraging is opgetreden. Ik zou je willen aanraden om de post van morgen af te wachten.
Hallo Kaart is inmiddels binnen gelijk problemen moest gelijk puk code invoeren heb ik gedaan diversen keren de telefoon uit en aangezet en de pincode ingevoerd maar kaart weigert kan niet bellen of gebeld worden op dit nummer.....
Inmiddels probleem opgelost moest weer opnieuw kaart activeren in totaal 3 keer geactiveerd via website maar goed ben blij dat het werkt.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Richard C.

Bedankt dat je ons hiervan op de hoogte hebt gehouden 🙂! Ik zie dat dit komt doordat we twee simkaarten op hebben gestuurd. Hierdoor is het systeem helaas een beetje van slag geraakt. Gelukkig is het nu helemaal in orde. Mocht je nog vragen hebben, zie ik je graag terug op het Simyo forum!

Groetjes, Tiury
Telefonisch werkt de kaart en ik heb 'm even met 4 euro opgewaardeerd om er mee te internetten maar helaas krijg ik dat niet draaiende op mijn Acer E700 denk toch maar weer een abonnement te gaan nemen bij KPN
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Richard C.,

Wat jammer dat je internet niet aan de praat krijgt. Ik heb je aansluiting bekeken en ik zie dat het door iets heel eenvoudigs komt: de internet optie 'Internet op je mobiel/MMS' staat uit op Mijn Simyo :S! Je kunt deze optie vinden op het tabblad Instellingen en simkaart. Als je na het aanzetten van die optie even je telefoon opnieuw opstart, zou hij het meteen moeten doen!

Laat je me weten of het is gelukt? 🙂

Groetjes, Tiury
Das vreemd heeft wel aangestaan heb het maar weer aangezet en ja hoera ik heb internet bedankt je oplettendheid Tiury

Vriendelijke groeten weer Richard
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Richard C.

Bedankt voor je reactie 🙂 Fijn dat je weer online bent!

Groetjes, Tiury

Reageer