Ik kan nergens controleren of ik idd op de juiste wijze mijn nieuwe simkaart heb besteld dacht dat het gelijk van mijn beltegoed zou worden afgeschreven??
Bladzijde 1 / 1
Ik kan nergens controleren of ik idd op de juiste wijze mijn nieuwe simkaart heb besteld dacht dat het gelijk van mijn beltegoed zou worden afgeschreven??
Had je wel voldoende beltegoed? Want als dat niet zo is kan de betaling niet plaatsvinden.
ja staat er op
Hoi D.H,, welkom op het Simyo forum! :)
Volgens mij is de bestelling van je simkaart helemaal goed gegaan. We hebben 'm op de 10e de deur uit gedaan en je hebt de simkaart al op de 11e geactiveerd! Laat je me weten of alles werkt?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie, Raytje! 🙂
Volgens mij is de bestelling van je simkaart helemaal goed gegaan. We hebben 'm op de 10e de deur uit gedaan en je hebt de simkaart al op de 11e geactiveerd! Laat je me weten of alles werkt?
Groetjes, Tiury
Bedankt voor je reactie, Raytje! 🙂
Alles werkt naar behoren thx voor de snelle levering
Groetjes
Groetjes
Hoi D.H,
Top om te horen dat alles werkt! Veel plezier van je nieuwe simkaart 🙂!
Groetjes, Tiury
Top om te horen dat alles werkt! Veel plezier van je nieuwe simkaart 🙂!
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.