Skip to main content

.

Ik heb sinds vandaag 9:00 uur een iPhone SE (3de generatie) met een 10GB eSim van Simyo. Ik heb daarnaast nog een ‘gewone’ sim er in zitten van mijn werkgever (van Vodafone).

Nu heb ik al sinds vanmorgen geen data op de eSim - ik zie alleen een E’tje en er komt nul bitje binnen.

Ik heb de mobiele date op de Simyo eSim gezet en de telefoongesprekken op de Vodafone sim.

Wie kan mij helpen?

Hoi @pjotrtje_uit_Azie,

Bedankt voor je bericht. Wat onhandig dat je geen internetverbinding hebt!

Zou je via onze Toestelhulp kunnen controleren of je APN instellingen correct ingesteld staan? Mocht je dit hebben aangepast dan is het van belang om je telefoon even opnieuw op te starten.

Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen. 🙂

Groetjes,
Roeqajja


Yep - alles stond goed. Maar: even (weer!) een restart gedaan, en alles werkt nu…? Wonderlijk. Maar goed, ik ga er niet te lang over nadenken - het werkt. Dank!


Hoi @pjotrtje_uit_Azie,

Bedankt voor je reactie.

Fijn om te horen dat alles weer werkt. Hopelijk blijft het zo. 😊

Groetjes,
Ashley