.

Beantwoord

iPhone 6 kopen maar heb nu een micro simkaart, wat kan ik doen?

  • 19 May 2015
  • 6 reacties
  • 402 Bekeken

Hallo,

Voor het eerst hier dus ik hoop dat ik het goed doe zo..

Ik ben van plan om een iphone 6 te gaan kopen. Maar ik lees op de site van Apple dat een iphone 6 niet samen werkt met bestaande micro simkaarten. Ik een abbonement bij simyo. Een sim only. Dit bevalt me super dus wil deze graag houden. Maar ik wil wel zeker weten of dit dus wel samen kan..

Alvast bedankt voor de reactie.
icon

Beste antwoord door RicoK 19 May 2015, 20:14

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 7
Omdat Apple vanaf de iPhone5 met nano-simkaarten werkt, de nog kleinere variant van de microsimkaart, is dit vermoedelijk wat ze hiermee bedoelen.

Als je wilt overstappen op een andere telefoon waarin een ander formaat simkaart moet worden geplaatst dan kun je via je Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvragen. De kosten hiervan bedragen eenmalig EUR 5,00 en worden met de eerst volgende factuur verrekend. De simkaart die je dan ontvangt, is een 3-in-1 kaart. Ofwel een kaart waar je naast een micro kaart ook een nano kaart uit kunt drukken. Je nummer behoudt je dan uiteraard.

Hier kun je het nalezen: https://www.simyo.nl/klantenservice/vragen/ik-wil-een-nano-simkaart-43
Ah duidelijk! Vraag ik dus eerst even een nieuw kaartje aan.
Reputatie 7
Fijn zo.

Als tevreden iPhone5 gebruiker lijkt mij zo'n iPhone6 ook wel wat 😳........
Reputatie 4
Badge +8
Fijn zo.

Als tevreden iPhone5 gebruiker lijkt mij zo'n iPhone6 ook wel wat 😳........

Doen RicoK, doen!!!
Reputatie 7
Doen RicoK, doen!!!

Hahahaha, 😃
Reputatie 4
Badge +10
Hoi ranja92, welkom op het Simyo forum :)

Super leuk om te zien dat RicoK je zo goed heeft geholpen! Bedankt voor je hulp RicoK.
Als je nog vragen hebt, dan weet je ons te vinden :$

@RicoK en koorelle; ik heb zelf nog nooit een iPhone gehad, maar zit er ook over na te denken. Vooral om de fotokwaliteit zou ik er één willen 😳

Reageer