Skip to main content
Mijn Iphone5 herkent de pukcode van mijn simkaart niet?! Wat te doen??
Heb de simkaart eruit gehaald. het blijkt dat het simkaart nummer dat op mijn Simyo staat niet hetzelfde nr betreft als wat op mijn simkaart staat....... vandaar dat de pukcode niet werkt.



Is er op zondag iets of iemand te bereiken telefonsich ofzo? .....
Misschien heb je geluk op Twitter. Zag ik je andere topic dat je ook al problemen had met codes.

Hoop dat je iemand van Simyo treft op twitter, in principe zijn ze namelijk gesloten.
Hoi Erw,



Dat is wel erg lastig! Als er een andere simkaart vermeld staat op jouw account, dan is het niet vreemd dat deze simkaart de PUK-code niet herkent. Is het ondertussen wel gelukt om de juiste PUK-code te vinden?



Ik heb ondertussen een bericht gestuurd naar mijn collega's van de IT afdeling. Zij zullen de juiste simkaart in het systeem zetten. Op deze manier zal je de volgende keer wel de juiste gegevens zien. Zodra zij dit geregeld hebben voor je, geef ik jou een seintje.



Laat je het weten als je verder nog vragen hebt?



@Raytje, bedankt voor je hulp 😃 Ik word heel erg blij van jullie allemaal op deze mooie maandag!



Groetjes,

Angela
Hoi Erw,



Helaas blijkt het niet zo makkelijk om te zien welke simkaart jij op dit moment gebruikt. Dit omdat wij in 2 verschillende systemen 2 verschillende simkaarten zien staan. Heel apart! Zou je mij via een privébericht jouw huidige simkaartnummer willen sturen en het simkaartnummer die jij ziet staan via Mijn Simyo? Dan gaan wij zorgen dat het opgelost wordt.



Je stuurt mij een bericht door op mijn naam te klikken. De optie verschijnt in mijn profiel in beeld. Alvast bedankt.



Groetjes,

Angela

Reageer