Skip to main content
Ik krijg een fout melding als ik de simkaart wil installeren, zie onder



De simkaart die momenteel in deze iPhone is geplaatst is van een aanbieder die niet wordt ondersteund onder het activeringsbeleid dat momenteel is toegewezen door de activeringsserver. Dit is geen hardwareprobleem met de iPhone. Plaats een andere simkaart van een ondersteunde aanbieder in het apparaat of vraag uw aanbieder om de iPhone te ontgrendelen. Neem contact op met Apple voor meer informatie.



hoe kan het nou dat de iphone 4 de simkaart niet accepteert?
Hoi Jippe2005,



Welkom op het Simyo Forum.



Voor jou vraag moest ik diep zoeken op het internet.

Blijkt bij Apple een probleem te zijn. Bij een andere provider hebben mensen hier ook al last van gehad.

Komt dat de telefoon de simkaart niet herkend en dit iets met EMA te maken zou hebben. Heb pas 1 maand een iPhone dus alle trucjes hiervan ken ik nog niet maar wel een beetje. Deze term valt wel helaas buiten mijn woorden boek.



Belangrijker is voor jou hoe we dit gaan oplossen. Sorry, hoe jij dit gaat oplossen.

Allereerst, een ritje naar een Apple dealer of de telefoon winkel zou ik nog niet wagen.

Het duurt ongeveer 24 uur voor de simkaart echt wordt herkend. (Of in sommige gevallen 3 dagen tot 1 week).

Dit ligt helaas aan Apple en niet aan de provider.



Mijn advies is dus nog even wachten en om het uur even aan en uit zetten om te kijken of er verbinding is.

Het blijkt dat de nieuwere reeks, 5S, 3 gezinsleden binnen de iPhone verder, af en toe het zelfde probleem kennen.
Hoi Jippe2005, welkom op het Simyo forum!



Vervelend dat de simkaart niet wordt herkend in je iPhone 😞 Ik heb deze melding niet eerder gehoord. Je kunt het beste met Apple contact opnemen. Het is echt een melding vanuit de telefoon. Zij kunnen je hier hopelijk meer over vertellen en het oplossen.



Laat je ons weten wat ze aangeven?



@maikel.twinnie; dankjewel voor je hulp. Super dat je zo actief bent en er ook naar hebt gekeken 😃

Reageer