Bij het inloggen krijg ik een foutmelding van mij telefoonnummer, 06-nummer wordt niet geaccepteerd.
Wat doe ik fout en kunt u mij helpen.
Bij voorbaat dank
Jacoba
Bladzijde 1 / 1
Inloggen app of inloggen op je Mijn Simyo via internet?
Ben je een nieuwe klant en heb je daarom een tijdelijke nummer ivm. nummerbehoud?
Ben je een nieuwe klant en heb je daarom een tijdelijke nummer ivm. nummerbehoud?
Streepje weglaten..
Hoi jacoba hartensveld Scheffers,
Wat onhandig dat het niet meer lukt om in te loggen op Mijn Simyo. Aan je vorige berichtjes op het forum te zien, lukte het eerder wel! Om deze reden heb ik je Mijn Simyo account gereset en je per SMS een nieuw wachtwoord toegestuurd 🙂.
Zou je nog eens willen inloggen met dit nieuwe wachtwoord? Ik denk dat het dan wel lukt 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt Raytje en rika voor jullie reacties!
Wat onhandig dat het niet meer lukt om in te loggen op Mijn Simyo. Aan je vorige berichtjes op het forum te zien, lukte het eerder wel! Om deze reden heb ik je Mijn Simyo account gereset en je per SMS een nieuw wachtwoord toegestuurd 🙂.
Zou je nog eens willen inloggen met dit nieuwe wachtwoord? Ik denk dat het dan wel lukt 🙂.
Groetjes, Tiury
Bedankt Raytje en rika voor jullie reacties!
Hallo,
Ik heb al laten weten dat het inmiddels al werkt.
Dank voor de reactie.
Jacoba
Ik heb al laten weten dat het inmiddels al werkt.
Dank voor de reactie.
Jacoba
Hoi Jacoba,
Fijn dat je dit nog even aan ons doorgeeft 🙂 Zo weten wij ook dat het gelukkig allemaal opgelost is en weer werkt zoals het hoort. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Fijn dat je dit nog even aan ons doorgeeft 🙂 Zo weten wij ook dat het gelukkig allemaal opgelost is en weer werkt zoals het hoort. Als je nog vragen hebt, laat je het dan weten?
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.