.

Beantwoord

invoer bij activatie simkaart niet mogelijk

  • 6 September 2013
  • 8 reacties
  • 505 Bekeken

ik probeer een nieuwe simkaart te activeren, echter in het schermpje waarin je het simkaartnummer moet invullen kan ik niets invullen. Het veld is niet beschikbaar, alleen de keuzeknop voor uitloggen.
Werkt niet onder Firefox en niet onder Internet Explorer.

Iemand enig idee?

inmiddels een reactie van de klantenservice gehad: ligt aan mijn nieuwe kaart/abonnement.
topic kan gesloten worden
icon

Beste antwoord door Natascha 7 September 2013, 12:59

Bekijk originele reactie

8 reacties

Badge +6
ik probeer een nieuwe simkaart te activeren, echter in het schermpje waarin je het simkaartnummer moet invullen kan ik niets invullen. Het veld is niet beschikbaar, alleen de keuzeknop voor uitloggen.
Werkt niet onder Firefox en niet onder Internet Explorer.

Iemand enig idee?

inmiddels een reactie van de klantenservice gehad: ligt aan mijn nieuwe kaart/abonnement.
topic kan gesloten worden


Hoi Erik033,

Welkom op het forum!
Het probleem dat je simkaartnummer niet kon vullen daar hebben wij aangewerkt. Heb je eindelijk je simkaart ontvangen wil je hem gaan gebruiken en dan kan dat niet 😞. Zou je het nogmaals willen proberen en laten weten of het gelukt is om je simkaart te activeren.
Badge
Ik heb nu precies hetzelfde.wil activeren maar krijg ook niks ingevuld in de pop up.
willen jullie even kijken waar dit aan ligt?

groetjes eric.
Ik heb vervangende nano sim gehad, maar heb op mijn Mijn Simyo site geen mogelijkheid om deze te activeren. Kunnen jullie dit nakijken.
Mijn activatie is wel gelukt, maar die van mijn man niet. 😕
Hier hebben we ook al ticket voor... Eigenlijk niet handig op twee plaatsen het probleem aankaarten, maar we willen graag op tijd registreren, zodat 'nummerbehoud' ook goed blijft gaan.
Activatie gelukt en telefoon werkt
Badge +6
Ik heb nu precies hetzelfde.wil activeren maar krijg ook niks ingevuld in de pop up.
willen jullie even kijken waar dit aan ligt?

groetjes eric.


Hoi Dikkeeric,

Ik zie dat je simkaart is geactiveerd en dat er verbruik heeft plaats gevonden. Klopt het dat je gebruik kunt maken van je aansluiting?
Badge +6
Ik heb vervangende nano sim gehad, maar heb op mijn Mijn Simyo site geen mogelijkheid om deze te activeren. Kunnen jullie dit nakijken.

Activatie gelukt en telefoon werkt

Dat is fijn dat je telefoon kunt gebruiken 🙂. Graag de volgende keer je vraag in één topic stellen en niet in meerdere om het forum overzichtelijk te houden 🙂.
Badge +6
Mijn activatie is wel gelukt, maar die van mijn man niet. 😕
Hier hebben we ook al ticket voor... Eigenlijk niet handig op twee plaatsen het probleem aankaarten, maar we willen graag op tijd registreren, zodat 'nummerbehoud' ook goed blijft gaan.


Hoi Dorenda de Klerk,

Welkom op het forum!
Ik zie in het systeem dat de aansluiting van je man ook is geactiveerd 🙂.

Reageer