Skip to main content
Sinds eergister is mijn mobiel netwerk erg instabiel. Regelmatig heb ik helemaal geen bereik, soms is het bereik kort weer terug maar valt dan ook snel weer weg.

Ik heb al geprobeerd mijn microsim uit mijn telefoon te halen en deze er opnieuw in te plaatsen, maar dit heeft het probleem niet opgelost.

Wifi netwerken werken wel gewoon.



In alle postcodegebieden waar ik de afgelopen dagen ben geweest, doet het probleem zich voor (met name in 2612XG en 2515XP). Ik heb niet op de websites van Simyo of KPN kunnen vinden dat er sprake is van storingen in dit gebied.



Heeft iemand enig idee wat het kan zijn. Mogelijk een microsim die kapot aan het gaan is?
Hoi oomjeroom,



Welkom op het forum :)

Bedankt dat je de situatie duidelijk omschrijft, ook wat je al geprobeerd hebt. Heb je de simkaart al in een ander toestel kunnen proberen? Anders wil ik je vragen om dat ook even te doen en je ervaringen met ons te delen.

Ik heb je simkaart even opnieuw op het netwerk gezet, om te kijken of dat de stabiliteit verbetert. Kun jij daarom je toestel even uitschakelen en dan na een paar minuten weer aanzetten?



Ik hoor graag van je, of er nu iets veranderd is.



groetjes, Charlene

Reageer