.

Vraag

inloggegevens (tijdelijk nummer) en simkaartnummer komen niet overeen activeren lukt niet. Wat moet ik doen?

  • 22 August 2022
  • 1 reactie
  • 11 Bekeken

Ik heb 2 x een mail ontvangen met inloggegevens, en 2x een mail met een wachtwoord, ik heb 1 simkaart thuisgestuurd gekregen,

1 set inloggegevens werkt niet, 1 set werkt wel na inloggen gaat het mis bij het activeren de gegevens van de simkaart horen blijkbaar niet bij de inloggegevens die wel werken. wat nu?


1 reactie

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Simyo Cristi,

Bedankt voor je bericht. Ik kan me voorstellen dat dit verwarrend voor je is! Heb je misschien een vervangende simkaart van ons ontvangen? Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kijk ik even met je mee! 

Groetjes,
Amy

Reageer