Skip to main content
Ik verteldein eerder bericht ik de inlogcode verkeerd had....

en juist vandaag de kaart moest activeren maar ik vanmiddag ook voir reeks onderzoeken naar ziekenhuismoet en niet zonder mijn tel kan!



en dus nu groot probleem heb want bellen naar simyo kan ik ook niet omdat ik geen vaste lijn heb.....

dus helpwat nu...

kijkt simyo hierop mee? En is mogelijk mij voir middaguur andere inlog te geven?

zodat ik bereikbaar ben en zelf kan bellen



ben 35 en je enapt ik ligniet voor de lol in een verpleegtehuus

en tevebs ga ik ook niet zomaar met ambulance naar ziekenhuis.

dit moet o dat ik toezicht nodig heb oo een en ander maar ook omdat ik enkel plat jan liggen



en was handig geweest als si yoin filmpje nig even had laten weten dat de inlogcode in mijn mail stond...

want ja meer dan maamd geledem vroeg ik simyo aan maar omdag ik numer behoud wilde gaat hij morgen oas in maar moest ik nu activeren als ik goed begreep.

duw gedaan...

en meestal bij nieuwe simkaart is de code 0000 dus ging daarvan uit...



help mij aub want dit is echt groot probleem in mijn geval.

ik kwn nu bij nummers volmachthouders over mij, kan tehuis niet bellen en zij mij niet...en zit nu flink in de shit...





simyo ku nen jullid mij met3en nieuwe code mailen???

Ik kan julliue ook niet bellen...want vaste lijn heb ik niet ivm hoge kosten men vraagt....

en weet echt niet wat ik nu moet doen. Hooo echt t geen 3 dg duurt want via mijn tel heb ik k contact met iedereen..en zobder heb ik een orobleem sowieso, word t opname zit ik in de shit maar kom ik terug dan ook want ik kan niemand bereiken en er staat nog al wat gepland 3n mogelijk ik afspraken moeten versetteb omdat ik deze week ook als vandaag goed mag gaan, waar ik op hoop naar woongroep binnrn tehuus ga verhuizen waar ik al 12 mnd op wacht en dan moet ik dringend hulp hrbben maar zonder tel kan ik niemand bereiken....



help help help



mischien stom van mij..maar ik heb cognitieve problemen dus pas na alke mails nog eens lezen zag ik het...verwachtte t niet wabt bijna altijd is t 0000 en pas je dit later zelc aan....

en hekaas had ik geen bgeleidi g vandaag die kon helpen...



help mij want tranen lopdn over mijn wangen en ben volledig in paniek!!!
Kunnen jullie mij zo snel mogelijk nieuwe inlogcide sturen....sant ben hel3maal over mij toeren...jujdt vandaaag en stel komende dageb...kzn gewoon niet....is mega probleeem....help help help
Hoi de pol,



Wat vinden we het vervelend om te lezen dat je zo in paniek bent. Het is echt niet de bedoeling dat jij zonder telefoon zit, want zoals je via Twitter hebt aangegeven, moet je vandaag naar het ziekenhuis.



Helaas kwamen we er op Twitter niet achter welke code je nou precies nodig hebt. Het was niet je PUK-code van Mijn Simyo (dat is de enige echte PUK-code van jouw simkaart), omdat je telefoon deze niet accepteert. Wanneer je telefoon soms alleen maar om de Pincode vraagt, dan kan het zijn dat je telefoon een langere pincode of pukcode nodig. Mocht dit het geval zijn, dan adviseer ik je de simkaart in een andere telefoon te ontgrendelen.



Helpt dit niet, horen we heel graag welke code je dan wel nodig hebt, want we willen je echt graag verder helpen 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer