.

Beantwoord

iNet

  • 30 December 2021
  • 5 reacties
  • 57 Bekeken

De SIM-kaart in de iNet van Truma in de Fendt-caravan werkt in het buitenland niet. Hoe op te lossen.

icon

Beste antwoord door RicoK 30 December 2021, 18:18

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7

@DtB Dat is vervelend. Simyo is een mobiele telecomprovider en kan derhalve geen/weinig ondersteuning bieden voor niet-telefoons.

Maar laten we eens proberen mee te denken. Heb je om te beginnen in je Mijn Simyo gebruik in het buitenland aan staan? Ik weet niet wat een iNet is, althans ik heb nog niet Gegoogled, maar heb je kans om handmatig een netwerk te kiezen?

Dit is het volgens mij @RicoK 

Reputatie 7

@Ray Daar lijkt het wel op ;). Dan zal @DtB dus eerst moeten checken of de buitenlandinstellingen wel goed staan.

Heel goed, dank voor jullie reacties. 

In Mijn Symyo ben ik nog niet bij die instellingen geweest, omdat ik er niet mee bel in het buitenland. De SIM-kaart zit in een klein kastje waarmee ik via SMS de warm water - en kachelvoorziening op afstand kan bedienen met mijn iPhone.

Als we weer naar het buitenland trekken zal ik het opnieuw proberen en de resultaten hier vermelden.

Reputatie 7

@DtB Let er dan wel op, dat je ook in de instellingen van je iPhone gebruik in het buitenland mogelijk maakt :wink: .

Ik ben heel erg benieuwd.

Reageer