Vriendelijke groeten,
Rianne
Beste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieBeste antwoord door Wayne
Bekijk originele reactieWelkom op het forum Rianne03, Zou je even jouw simkaart in een ander toestel kunnen proberen zodat we kunnen controleren of je dezelfde melding krijgt? Op deze manier kunnen we constateren of het aan het toestel of aan de simkaart ligt.
Welkom op het forum Rianne03, Zou je even jouw simkaart in een ander toestel kunnen proberen zodat we kunnen controleren of je dezelfde melding krijgt? Op deze manier kunnen we constateren of het aan het toestel of aan de simkaart ligt.De login van het forum heeft een probleem. Ik heb me maar als nieuwe gebruiker geregistreerd. Ik heb de sim geplaatst in een andere telefoon. Nadat ik de juiste pin had ingevoerd kreeg ik een melding van netwerkblokkering met de mogelijkheid om een code in te voeren. Mijn telefoon geeft nog steeds aan: inactieve sim. Is mijn prepaid telefoon (van 2008) toch niet simlockvrij? Wat is nu de beste oplossing? grts, Rianne
Ik heb een andere simkaart (van kpn) geprobeerd in mn telefoon en weer krijg ik de melding: inactieve SIM. Het zou dus aan mn telefoon moeten liggen. Ik heb inmiddels de codes om de simlock op te heffen. Ben beniewd of mn nieuwe sim dan wel werkt.Welkom op het forum Rianne03, Zou je even jouw simkaart in een ander toestel kunnen proberen zodat we kunnen controleren of je dezelfde melding krijgt? Op deze manier kunnen we constateren of het aan het toestel of aan de simkaart ligt.De login van het forum heeft een probleem. Ik heb me maar als nieuwe gebruiker geregistreerd. Ik heb de sim geplaatst in een andere telefoon. Nadat ik de juiste pin had ingevoerd kreeg ik een melding van netwerkblokkering met de mogelijkheid om een code in te voeren. Mijn telefoon geeft nog steeds aan: inactieve sim. Is mijn prepaid telefoon (van 2008) toch niet simlockvrij? Wat is nu de beste oplossing? grts, Rianne
Beste Riann, De simkaart is goed geactiveerd. Wij adviseren je de simkaart even in een ander toestel uit te proberen om na te gaan of deze niet defect is. Voor het unlocken van het toestel adviseren wij je contact met de provider waar je het toestel hebt aangeschaft op te nemen. Groetjes, Arie
Heb je al een account? Inloggen
Enter your username or e-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.