Skip to main content
Sinds een paar dagen heb ik geen internet meer. Ook de sms'jes komen niet aan. op mijn scherm is aangegeven dat de sim vergrendeld is. Ik kreeg wel afgelopen vrijdag de mededeling dat 80% van mijn bundel was verbruikt. Ik dacht dan ook in eerste instantie dat het daar iets mee te maken heeft. Maar intussen begrijp ik dat de smsjes bij mij ook niet aangekomen, Dit terwijl er nog ruim voldoende in mijn bundel voor deze maand zitten
Hoi Anniescholten,



Dat is niet handig! Dit ga ik samen met jou tot de bodem uitzoeken.



In het systeem zie ik dat je tot 23 oktober nog gebruik hebt kunnen maken van jouw simkaart. Hierna zie ik geen verbruik meer terugkomen. Ik ga er dan ook vanuit dat dit het moment geweest is dat het mis is gegaan. Je geeft aan dat je in jouw scherm 'Sim vergrendeld' ziet staan. Deze melding zie je eigenlijk alleen als je jouw pincode nog niet hebt ingevoerd en je wel verder bent gegaan met het opstarten van je telefoon.



Wil je een proberen te bellen? Je krijgt dan als het goed is opnieuw de mogelijkheid om de pincode in te vullen. Lukt dit niet? Start dan de telefoon even helemaal opnieuw op. De mogelijkheid verschijnt dan sowieso in beeld. Als je jouw pincode bent vergeten is dit ook geen ramp. Deze vind je namelijk terug via Mijn Simyo > Instellingen > Simkaart.



Laat je weten of dit de oplossing voor jouw probleem is? Zo niet, laat het dan ook weten. We gaan dan verder zoeken.



Groetjes,

Angela

Reageer