Skip to main content
Hallo,



Gisteren is mijn abonnement in gegaan en daarom moet ik dus ook gebruik maken van de nieuwe simkaart.



Wanneer ik deze nieuwe simkaart in mijn telefoon doet werkt deze niet. Ik krijg het pop-up scherm dat ik mijn pin code moet invullen maar zodra ik de code invult gebeurt er verder niks, en blijft die op het pop-up scherm staan. De simkaart is getest met een andere telefoon, hier kan wel de pincode ingevuld worden maar er wordt geen verbinding gemaakt met het netwerk. Ook heb ik in mijn telefoon (Galaxy S4) een andere sim kaart gestoken (T-Mobile) en deze werkt zonder problemen. De Sim kaart staat op actief in mijn account maar werkt vervolgens dus niet. Wat is hier het probleem ?



Hopende op een passend antwoord.
Hoi EnzoV, welkom op het Simyo forum!



Ik zie dat je ondertussen al Ruud hebt gesproken via Twitter 😳 Er zijn verschillende dingen gedaan, zo is je simkaart gereset en heb je hem getest in een andere telefoon. Doordat deze stappen helaas niet hebben geholpen, is er nu een nieuwe simkaart gestuurd.



Hou je ons op de hoogte of deze het doet? 🙂

Reageer