Skip to main content

Hallo,

 

Mijn telefoon met eSIM gaat niet meer aan. Ik heb een nieuw toestel gehaald maar ik heb nu geen toegang meer tot mijn mobiele nummer. 

Ik kan inloggen op de simyo app, en hoopte daar de eSIM opnieuw te kunnen downloaden. Helaas zie ik deze optie nergens staan.

Mijn eSIM staat op actief, en ik heb ook geen mogelijkheid om het op mijn oude toestel te deactiveren.

Ik zie alleen de optie om een vervangende fysieke simkaart aan te vragen, geen vervangende eSIM kaart.

Wat kan ik doen?

 

Vriendelijke groet,

Jelle

~admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid

Hi @Jelle123456,

Bedankt voor je bericht. Goed dat je hier even contact over opneemt! 

Het zou kunnen dat je nieuwe telefoon niet geschikt is voor eSIM waardoor je de optie niet te zien krijgt in de Mijn Simyo app. Welke telefoon heb je nu? Dan kijk ik graag voor je na of je toestel geschikt is voor eSIM.

Groetjes,
Roeqajja


Bedankt voor je reactie, het is een samsung galaxy a54.


Hi @Jelle123456,

Bedankt voor je reactie. De Samsung Galaxy A54 zou inderdaad geschikt moeten zijn voor eSIM! Je zou de optie moeten zien staan bij Instellingen> Simkaart> en dan scrollen naar “eSIM”. Als je de optie niet ziet staan, zou je dan een screenshot kunnen sturen van wat je hier wel ziet?

Ik hoor graag van je!

Groetjes,
Roeqajja


 


Hi @Jelle123456,

Bedankt voor je screenshot. Even een dubbelcheck, het lukt dus niet om hier naar beneden te scrollen? De optie zou hier namelijk helemaal onderin moeten staan.

Ik weet dat je je telefoon pas hebt aangeschaft maar zijn je telefoon en de Mijn Simyo app up to date? Dat zou namelijk ook nog verschil kunnen maken!

Groetjes,
Roeqajja


Ik heb inderdaad helemaal naar beneden gescrolled en de app is up to date. De optie is helaas niet zichtbaar. 


Hi @Jelle123456,

Bedankt voor je reactie. Duidelijk. Ik wil dit graag laten nakijken door onze technische dienst. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je persoonlijke gegevens en 06-nummer? Dan help ik je graag verder via deze weg!

Groetjes,
Roeqajja


Reageer