.

Beantwoord

Ik wil overstappen naar sim only en een nieuwe simkaart. Hoe doe ik dat?

  • 10 April 2015
  • 2 reacties
  • 176 Bekeken

Mevrouw,Mijnheer,

Heb nu een telefoon met prepaid,wil voor mijn Samsung galaxy S5 een andere simkaart met abonnement met wel graag nummer behoud. met vriendelijke groet Hans Rijpkema
icon

Beste antwoord door MichD 10 April 2015, 17:44

Bekijk originele reactie

2 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste Hans,

Als eerste welkom op het forum van Simyo!

Ik zal je even uitleggen, hoe je kunt overstappen van prepaid naar een sim-only abonnement van Simyo.
Ik ga ervan uit, dat je momenteel al belt met een prepaid van Simyo, gezien je niets vermeld over een andere provider.

Als je inlogt op "mijn Simyo", heb je de optie om over te stappen van prepaid naar sim-only.
Deze optie vind je als je helemaal naar beneden scrolt, dus onder de status van je huidig beltegoed.
Als je op deze link klikt, wordt je stapsgewijs door de aanvraag heen geleid, om van prepaid over te stappen naar een sim-only abonnement.

Omdat je al belt met Simyo, krijg je geen nieuwe simkaart toegestuurd en hoef je ook geen nummerbehoud aan te vragen.
Want je huidige prepaid 06-nummer wordt automatisch omgezet naar een sim-only abonnement naar keuze, en kun je daarna dus gewoon in jouw Samsung Galaxy S5 doen.

Hoop je voor nu voldoende te hebben geholpen, en wens je al veel bel plezier met je abonnement!
Reputatie 6
Badge +10
Hoi hansenphil,

Zo te zien heb je MichD al getroffen op het Simyo forum 🙂! Zo te zien heeft hij een zeer compleet antwoord gegeven!

Ik zie toevallig dat je waarschijnlijk geen 2 of 3-in-1 simkaart heb. Deze stuurde we pas sinds de nieuwe telefoons uit kwamen. Omdat je deze waarschijnlijk nodig hebt voor je nieuwe telefoon, kun je deze bestellen op Mijn Simyo op het tabblad 'Mijn instellingen en Simkaart'. Je nieuwe simkaart valt vervolgens binnen 2 á 3 dagen op de mat.

Laat je ons weten of je zo antwoord heb gekregen op je vraag?

Groetjes, Tiury

Bedankt MichD! 🙂

Reageer