.

Beantwoord

Ik wil heb nog geen 3-in-1 simkaart. Kan ik een nieuwe krijgen?

  • 2 January 2018
  • 8 reacties
  • 148 Bekeken

Zoals zovelen op dit forum voor mij zit ik ook met het probleem van een nieuw toestel dat om een micro-simkaart vraag, terwijl ik nog een oude simkaart heb. Aangezien ook ik al vele jaren een trouw abonnee ben zou ik ook graag een nieuw model ontvangen.
icon

Beste antwoord door Asma 3 January 2018, 15:01

Bekijk originele reactie

8 reacties

Reputatie 6
Badge +7
Hoi JanDol,

Welkom op het Forum!

Ik kan mij voorstellen dat je graag een gratis vervangende simkaart ontvangt, omdat je geen 3-in-1 simkaart hebt. Bij deze heb ik 'm voor je aangevraagd. De nieuwe simkaart ontvang je binnen drie werkdagen op de adresgegevens die bij ons bekend zijn. Na ontvangst kun je 'm activeren via Mijn Simyo onder het tabblad Instellingen > Simkaart.

Gaat het lukken zo?

Groetjes,
Asma
Bedankt, het installeren en activeren zal vast wel lukken !
Reputatie 5
Badge +5
Helemaal super, JanDol!

Mocht je nog vragen hebben, dan weet je ons te vinden! :)

Groetjes,
Els
Hallo..

Hoe en waar kan ik een 3 in 1 simkaart bestellen..want mijn simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon...

Ik hoor graag van jullie...

Gr Janneke N.
Hallo..

Hoe en waar kan ik een 3 in 1 simkaart bestellen..want mijn simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon...

Ik hoor graag van jullie...

Gr Janneke N.
Hallo..

Hoe en waar kan ik een 3 in 1 simkaart bestellen..want mijn simkaart past niet in mijn nieuwe telefoon...

Ik hoor graag van jullie...

Gr Janneke N.
Badge
Is het voor mij ook mogelijk om een nieuwe simkaart te krijgen? Mijn simkaart is volgens mij ook van de vorige generatie!
Reputatie 7
Badge +10
Hi Janneke en Greet,

Welkom op het Simyo Forum!

Janneke, ik zie dat er voor jou al een vervangende simkaart is aangevraagd. Top! Greet, ik heb dat zojuist voor jou gedaan. Helemaal kosteloos!

Dit is een uitzondering 🙂 Normaal gezien kun je altijd een simkaart bestellen door in te loggen op Mijn Simyo en dan te surfen naar Instellingen > Simkaart. Daar bestel je dan zelf een simkaart voor € 5,-. Dan weet je dat voor de toekomst.

Hebben jullie nog een andere vraag?

Groetjes,
Jihane

Reageer