Is het mogelijk om in mijn Simyo twee simkaarten aan te melden? Als dit niet het geval is kan ik op de telefoon een tweede simyo account maken
Bladzijde 1 / 1
Op mijn Simyo kun je elk nummer apart aanmaken met het daarbij behorende account. Je kunt niet 2 nummers (simkaarten) als 1account plaatsen op mijn Simyo als je dat bedoeld..
Elk nummer, elke simkaart is 1 account.
Op de app kun je meerdere nummers plaatsen. (Meerdere accounts)
Kijk maar eens op google play, de mijn Simyo app daar staan afgebeeld meerdere namen als voorbeeld.
Een voorbeeld van Simyo met meerdere namen op de app.
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/nieuwe-opties-in-de-simyo-app-41420
Elk nummer, elke simkaart is 1 account.
Op de app kun je meerdere nummers plaatsen. (Meerdere accounts)
Kijk maar eens op google play, de mijn Simyo app daar staan afgebeeld meerdere namen als voorbeeld.
Een voorbeeld van Simyo met meerdere namen op de app.
https://forum.simyo.nl/mijn-simyo-mijn-simyo-app-63/nieuwe-opties-in-de-simyo-app-41420
Hoi Frans 117!
Zoals Friesian al aangaf, kun je niet met twee nummers op één Simyo account zitten, maar wel meerdere accounts toevoegen in de Mijn Simyo app.
Helaas is het niet mogelijk om meerdere simkaarten per telefoonnummer aan te schaffen, als dat is wat je bedoelt. Je kunt echt maar één simkaart per telefoonnummer actief hebben.
Als je echt twee simkaartjes nodig hebt, raad ik je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen voor een extra nummer. :D
Groetjes,
Sarah
Zoals Friesian al aangaf, kun je niet met twee nummers op één Simyo account zitten, maar wel meerdere accounts toevoegen in de Mijn Simyo app.
Helaas is het niet mogelijk om meerdere simkaarten per telefoonnummer aan te schaffen, als dat is wat je bedoelt. Je kunt echt maar één simkaart per telefoonnummer actief hebben.
Als je echt twee simkaartjes nodig hebt, raad ik je aan om een nieuwe bestelling te plaatsen voor een extra nummer. :D
Groetjes,
Sarah
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.