.

Vraag

Ik wil graag naast mijn simkaart die ik gebruik voor mijn telefoon een 2-de esim kaart gebruiken in Galaxy 5 Pro LTE smartwatch, is het mogelijk?

  • 15 November 2022
  • 6 reacties
  • 517 Bekeken

Ik hoorde dat sommige providers ondersteunen deze service, maar ik heb het idee dat bij Simyo is het alleen mogelijk om de simkaart door e-sim te vervangen. Ik wil dolgraag Galaxy 5 Pro smartwatch aanschaffen omdat mijn telefon in geen van mijn zakken past en ik vind het vaak vervelend om hem overal mee te nemen. Het probleem zou opgelost zijn indien ik een duplicaat van mijn simkaart zou kunnen gebruiken ;-) Ik word niet vaak gebeld en bel zelf ook nauwelijks dus het lijkt me erg handig, juist omdat ik nauwelijks bel vind ik zonde om een nieuw abonnement te moeten sluiten.
Alvast hartelijk bedankt voor uw antwoord.


6 reacties

Reputatie 7

Dual sim wordt inderdaad niet door Simyo ondersteund. 

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Magdalena,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat @RicoK al de juiste informatie met je heeft gedeeld, bedankt voor je reactie! Mochten er nog vragen zijn laat het dan gerust weten 😊.

Groetjes,
Amy

Hi @Amy , is Simyo wel van plan om smartwatches met LTE icm Simyo prepaid/abo aan te gaan bieden? Zo ja, op welke termijn (ongeveer)?

W

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @WdJ,

Bedankt voor je bericht. Voor zover wij weten staat dit niet op de planning om mogelijk te maken. We zien wel eens voorbij komen dat onze fysieke simkaarten werken in combinatie met een Smartwatch maar geven wij hier zelf niet de garantie voor omdat Simyo zich voornamelijk richt op simkaarten in combinatie met een mobiele telefoon.

Groetjes,
Amy

Hi @Amy , 

Dank, jammer maar duidelijk. Vrijwel alle LTE-smartwatches (bv Samsung Watch5 Pro LTE, deze heeft dan eSIM) werken alleen maar met een directe koppeling met de SIM-provider/carrier in de smartphone om een of andere (irritante in mijn ogen) reden, en niet standalone (zoals je beschrijft). Zou minimaal een optie moeten zijn op de LTE-watch om standalone simkaart/esim te ondersteunen.

W

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @WdJ,

Bedankt voor het meedenken hierin, we zullen dit meenemen! Wie weet wat de toekomst brengt 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer