ik klikte perrongeluk op aanvragen vervangende simkaart... en heb t perrongeluk besteld
hoe kan ik dit annuleren?!?! ik zoek overal maar ik kan t gwn niet vinden....... m'n abonnement is niet eens gestart... dus ik heb echt geen nieuwe simkaart nodig..... ik hoop dat die 5 euro niet in rekening wordt gebracht..........
gr ....................
Bladzijde 1 / 1
Hoi dylanmaas70, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)
Ik heb helaas iets minder nieuws voor je. Je simkaart is al verstuurd. Ik kan deze verzending niet terugdraaien. Je ontvangt hem binnen 2 Ã 3 werkdagen. Misschien kun je deze simkaart als reserve gebruiken.
Heb ik je vraag beantwoord?
Ik heb helaas iets minder nieuws voor je. Je simkaart is al verstuurd. Ik kan deze verzending niet terugdraaien. Je ontvangt hem binnen 2 Ã 3 werkdagen. Misschien kun je deze simkaart als reserve gebruiken.
Heb ik je vraag beantwoord?
ik heb de simkaart nu binnen en ik heb t geactiveerd.... maar de pincode werkt helaas niet.......
wat moet ik nu doen?????!
wat moet ik nu doen?????!
Hoi dylanmaas70,
Als het goed is heb je vlak na het activeren een e-mail gehad met een nieuwe pin en pukcode. Werkt deze pincode ook niet? Wat krijg je precies voor foutmelding als je de pincode invoert?
Groetjes, Tiury
Als het goed is heb je vlak na het activeren een e-mail gehad met een nieuwe pin en pukcode. Werkt deze pincode ook niet? Wat krijg je precies voor foutmelding als je de pincode invoert?
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.