Skip to main content
ik klikte perrongeluk op aanvragen vervangende simkaart... en heb t perrongeluk besteld

hoe kan ik dit annuleren?!?! ik zoek overal maar ik kan t gwn niet vinden....... m'n abonnement is niet eens gestart... dus ik heb echt geen nieuwe simkaart nodig..... ik hoop dat die 5 euro niet in rekening wordt gebracht..........



gr ....................
Hoi dylanmaas70, welkom bij Simyo en welkom op het forum :)



Ik heb helaas iets minder nieuws voor je. Je simkaart is al verstuurd. Ik kan deze verzending niet terugdraaien. Je ontvangt hem binnen 2 à 3 werkdagen. Misschien kun je deze simkaart als reserve gebruiken.



Heb ik je vraag beantwoord?
ik heb de simkaart nu binnen en ik heb t geactiveerd.... maar de pincode werkt helaas niet.......

wat moet ik nu doen?????!
Hoi dylanmaas70,



Als het goed is heb je vlak na het activeren een e-mail gehad met een nieuwe pin en pukcode. Werkt deze pincode ook niet? Wat krijg je precies voor foutmelding als je de pincode invoert?



Groetjes, Tiury

Reageer