Hallo, ik had eerder een vervangende simkaart gevraagd maar niet geactiveerd. Nu heb ik een nieuwe telefoon. Ik wil eeer een vervangende simkaart aanvragen maar ik zie alleen optie ‘activeer je simkaart’. Ik kan dus niet nieuwe aanvragen. Ik wil graag een nieuwe simkaart aanvragen. Alvast bedankt...
Bladzijde 1 / 1
Ik heb de oude simkaart gevonden. Beschouw deze topic bericht niet geschreven...
Hi kafkafnl,
Leuk om je na een tijdje terug te zien op het Simyo Forum :)
Ik zie ook in het systeem terug dat je de simkaart hebt gevonden en deze succesvol heb geactiveerd. Goed om te lezen! Ik hoor graag of de simkaart het goed doet in je nieuwe toestel.
Groetjes,
Niels
Leuk om je na een tijdje terug te zien op het Simyo Forum :)
Ik zie ook in het systeem terug dat je de simkaart hebt gevonden en deze succesvol heb geactiveerd. Goed om te lezen! Ik hoor graag of de simkaart het goed doet in je nieuwe toestel.
Groetjes,
Niels
Alles in orde
Hi,
Dat is goed om te horen! Als je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden :)
Groetjes,
Niels
Dat is goed om te horen! Als je verder nog vragen hebt weet je ons te vinden :)
Groetjes,
Niels
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.