Skip to main content
beste Simyo,



een tijdje geleden heb ik een nieuwe simkaart besteld omdat ik een nieuwe telefoon nodig had, de simkaart heb ik, voordat ik mijn nieuwe telefoon gekocht heb, niet ontvangen. bij de winkel waar ik mijn nieuwe telefoon gekocht heb kon ik mijn simkaart knippen

(op eigen risico) dit heb ik gedaan omdat de simkaart nog niet binnen was. na een tijdje kreeg ik wat problemen met bellen en sms'en dus wil ik opnieuw proberen een simkaart te bestellen. dit kan nu niet meer omdat ik eerst de simkaart(die nooit aangekomen is) moet activeren. hoe kan ik nu een andere simkaart bestellen en wat moet ik nu doen?



Groeten Sem de Jonge
Om te beginnen moet je even op Mijn Simyo kijken of Simyo misschien een oud adres in hun systeem heeft staan. Daar is de simkaart naar toe gestuurd. Als dat zo is, even je nieuwe huidige adres invullen. Een Simyo forummedewerker zal er dan voor zorgen dat de eerdere bestelling uit het systeem wordt gehaald, want dat is inderdaad de reden dat je geen nieuwe kunt bestellen.
Ik heb net gekeken en het adres was goed, kan de eerdere bestelling nu uit het systeem gehaald worden? ik wil graag een nieuwe simkaart toegestuurd krijgen
Hoi Sem,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je nu geen nieuwe simkaart kunt bestellen.



Dit heb ik direct voor je in orde gemaakt. Het klopt dat jij zelf geen nieuwe simkaart kunt bestellen, als een eerder bestelde simkaart niet geactiveerd is. Hiermee voorkomen we dat je per ongeluk dubbele simkaarten besteld worden. Daarnaast kun je dan direct zien dat de bestelling gelukt is. In jouw geval is het niet zo handig natuurlijk.



Jouw nieuwe simkaart is onderweg en zal met 3 werkdagen bij je op de mat liggen. De kosten hiervoor worden op de huidige factuur gezet. Je vindt deze via Mijn Simyo. Houd je mij op de hoogte van de levering?



@Scotsman, top! Je bent weer goed op dreef 🙂 Bedankt.



Groetjes,

Angela
bedankt! Ik zal je op de hoogte houden:D
Hoi Inge de Jonge,



Bedankt daarvoor en heb je voor nu nog andere vragen, laat het ons dan weten 🙂.



Groetjes, Tiury
Hoi Sem,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat lastig dat je nu geen nieuwe simkaart kunt bestellen.



Dit heb ik direct voor je in orde gemaakt. Het klopt dat jij zelf geen nieuwe simkaart kunt bestellen, als een eerder bestelde simkaart niet geactiveerd is. Hiermee voorkomen we dat je per ongeluk dubbele simkaarten besteld worden. Daarnaast kun je dan direct zien dat de bestelling gelukt is. In jouw geval is het niet zo handig natuurlijk.



Jouw nieuwe simkaart is onderweg en zal met 3 werkdagen bij je op de mat liggen. De kosten hiervoor worden op de huidige factuur gezet. Je vindt deze via Mijn Simyo. Houd je mij op de hoogte van de levering?



@Scotsman, top! Je bent weer goed op dreef 🙂 Bedankt.



Groetjes,

Angela




hoi Angela, gisteren is mijn nieuwe simkaart binnen gekomen

de verbinding werkte toen nog niet, maar ik dacht dat dat de volgende dag wel verholpen zou zijn.

toen ik vanmorgen op mijn telefoon keek stond er nog steeds( in plaats van simyo) ''Alleen noodoproepen''



ik kan dus nu niet bellen en sms'en omdat ik geen verbinding heb.



wat moet ik nu doen?



groet. Sem
Hoi Sem,



Wat vervelend dat je nieuwe simkaart het helemaal niet lijkt te doen. Hij is wel juist geactiveerd en heeft toegang tot het netwerk. Ik denk dat de telefoon niet zoekt naar een netwerk (of in elk geval niet het KPN netwerk). Je telefoon opnieuw opstarten is daar de eenvoudigste oplossing voor.



Voor alle zekerheid heb ik je simkaart opnieuw aangemeld bij het netwerk. Ik moet je daarom ook vragen om je telefoon voor 15 minuten uit te zetten en je simkaart uit de telefoon te halen. Na 15 minuten plaats je de simkaart weer en start je de telefoon op.



Heb je na het opnieuw opstarten niet meteen verbinding, probeer dan met je telefoon handmatig naar het KPN netwerk te zoeken 🙂.



Groetjes, Tiury

Reageer