.

Beantwoord

Ik wil een internet voor mijn iPad. Wat kan ik het beste doen?

  • 19 July 2017
  • 5 reacties
  • 1936 Bekeken

Graag zou ik op mijn iPad mobiel internet gebruiken. Het heeft een slot voor een simkaart.
Ik heb een simyo bundel voor bellen/smsjes op mijn telefoon. Kan ik iets extra's afsluiten waarmee ik op de iPad internet kan gebruiken? Ik heb al gelezen dat jullie geen duo kaarten doen, dus een aparte bundel zou een optie zijn - maar ik heb geen behoefte aan een bel/sms bundel op de tablet.
icon

Beste antwoord door Asma 20 July 2017, 13:36

Bekijk originele reactie

5 reacties

Reputatie 7
Badge +6
Alleen mb abo bij simyo gaat niet lukken ....weet niet wat voor toelstel je hebt maar is persoonlijke hotspot iets voor jou?
Reputatie 7
Badge +7
In een hotspot zal ook een sim moeten, dus daarmee verplaats je alleen het probleem.
Reputatie 7
Badge +6
Ik bedoelde dit:
https://support.apple.com/nl-nl/HT204023

Dit werkt alleen met een iPhone, vandaar mijn opmerking over het toestel.
Graag zou ik op mijn iPad mobiel internet gebruiken. Het heeft een slot voor een simkaart.
Ik heb een simyo bundel voor bellen/smsjes op mijn telefoon. Kan ik iets extra's afsluiten waarmee ik op de iPad internet kan gebruiken? Ik heb al gelezen dat jullie geen duo kaarten doen, dus een aparte bundel zou een optie zijn - maar ik heb geen behoefte aan een bel/sms bundel op de tablet.

In mijn ogen zou je dan uitkomen bij een prepaid simyo simkaart met internet bundel, maar die is al gauw te klein, vrees ik. Telefoon als hotspot kan maar dan gebruiken 2 toestellen data.

Je zou kunnen kijken naar een data only sim en/of Wi-Fi hotspots.
Reputatie 6
Badge +7
Hoi Sonja E,

Welkom op het Forum!

Leuk dat jij een simkaart wilt aanschaffen voor je iPad!

Ik zie dat Ron H, Wimj12 en Friesian je hier goed bij hebben geholpen. Helaas bieden wij geen duo simkaarten aan, waarmee jij je huidige internetbundel kunt gebruiken op een extra apparaat. De enige optie is dus om een nieuwe simkaart te bestellen.

Het is erg begrijpelijk dat je geen belbundel wilt afsluiten, omdat je dit niet zult gebruiken. Dit houdt in dat alleen Prepaid nog een optie is. Nadeel hiervan is dat je geen hele ruime bundels hebt als bij Sim Only. Wellicht heb je helemaal geen grote internetbundel nodig. Meer informatie over de Prepaid internetbundels vind je hier.

Laat je het weten als je hier meer vragen over hebt?

@ Ron H, Wimj12 en Friesian, bedankt!

Groetjes,
Asma

Reageer