.

Beantwoord

Ik stap over naar een andere provider, kan ik alsnog een nanosimkaart bestellen?

  • 1 November 2014
  • 3 reacties
  • 248 Bekeken

Badge
Ik ben nu nog sim only klant bij Simyo, maar ik heb een nieuwe telefoon inclusief abonnement besteld bij een andere provider. Vanwege nummerportering/behoud gaat dit nieuwe abonnement pas volgende maand in. In mijn nieuwe telefoon past alleen een nano-simkaart. Van simyo heb ik echter een grote simkaart. Kan ik voor die ene laatste maand een nanosimkaart bestellen zodat ik mijn nieuwe telefoon alvast kan gebruiken? En kunnen jullie mij in dat geval verzekeren dat dit geen invloed heeft op de nummerportering?
icon

Beste antwoord door de leon 2 November 2014, 13:53

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Ik neem aan dat er een simlock zit op je nieuwe telefoon van die andere provider? :rolleyes:
Badge
Ik neem aan dat er een simlock zit op je nieuwe telefoon van die andere provider? :rolleyes:


Daar heb ik inderdaad nog niet eens over nagedacht. Ik zal het checken. Thanks!
Reputatie 5
Badge +11
Hoi Femke123, welkom op ons forum 🙂 Ook al heeft het te maken met je afscheid :(

Het belangrijkste is inderdaad om te checken of er sprake is van een simlock op je nieuwe telefoon.
Zo niet, dan kun je prima nog een vervangende nano simkaart bestellen, mits dit ruim voor je nummerbehoud gebeurt. Deze week is bijvoorbeeld prima.

de leon, dank je voor je antwoord!

Reageer