ik probeer mijn nanokaart te activeren, maar weet niet wat mijn pincode is, mijn code is 70329649.
Bladzijde 1 / 1
Pincode staat als het goed is op het schrijven / karton wat meegestuurd is en anders op je Mijn Simyo pagina, tablad Mijn Gegevens.
Hoi jearuhn123, welkom op het Simyo forum!
Je vervangende simkaart hoor je eerst te activeren op je Mijn Simyo pagina. Zodra je inlogt zie je een pop-up verschijnen met 'Activeren simkaart' of je ziet onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart de optie 'Activeren simkaart' 😳 Bij de invoerbalk geef je je simkaartnummer op. Op deze manier wordt je nieuwe simkaart geactiveerd.
Meteen na de activatie ontvang je een e-mail met je pin- en pukcode. Ook veranderen je pin- en pukcode op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn gegevens.
Geef je door of het lukt?
@Raytje; dankjewel voor je reactie 😃 De pincode wordt nooit in de brief geschreven, dit is ter bescherming. Alles gebeurd dus online 😉
Je vervangende simkaart hoor je eerst te activeren op je Mijn Simyo pagina. Zodra je inlogt zie je een pop-up verschijnen met 'Activeren simkaart' of je ziet onder het tabblad Mijn instellingen en simkaart de optie 'Activeren simkaart' 😳 Bij de invoerbalk geef je je simkaartnummer op. Op deze manier wordt je nieuwe simkaart geactiveerd.
Meteen na de activatie ontvang je een e-mail met je pin- en pukcode. Ook veranderen je pin- en pukcode op je Mijn Simyo pagina onder het tabblad Mijn gegevens.
Geef je door of het lukt?
@Raytje; dankjewel voor je reactie 😃 De pincode wordt nooit in de brief geschreven, dit is ter bescherming. Alles gebeurd dus online 😉
de optie activeren simkaart zit er niet tussen.
Hoi jearuhn,
Deze zit er wel tussen als het goed is.
Kijk nog eens goed!
Heb je hem nu kunnen vinden?
Deze zit er wel tussen als het goed is.
Kijk nog eens goed!
Heb je hem nu kunnen vinden?
Ik stuur je graag een screenshot. Het tabblad instellingen is er niet. Wel mijn instellingen & simkaart. Als ik dat aanklik komen er 4 keuzes de keuze activeer simkaart zit er niet bij. Op het forum kom ik meerdere personen tegen met dezelfde vraag. Het begint een beetje vervelend te worden zo.
@Raytje; dankjewel voor je reactie De pincode wordt nooit in de brief geschreven, dit is ter bescherming. Alles gebeurd dus online
Je hebt helemaal gelijk, ik weet niet hoe ik daar op kwam :?
Hoi jearuhn123,
Zo te zien is het je gelukt om je simkaart te activeren. Laat je ons weten hoe je dit hebt gedaan? :)
Groetjes, Tiury
Zo te zien is het je gelukt om je simkaart te activeren. Laat je ons weten hoe je dit hebt gedaan? :)
Groetjes, Tiury
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.