Goedendag,
Hoe komt het dat de simkaart niet goed werkt? Ik krijg steeds de melding simkaart verwijderd...
Met vriendelijke groet, Gus van der Heijden.
Bladzijde 1 / 1
Hoi Guske123, welkom op het Simyo forum :)
Apart dat je deze melding krijgt op je telefoon. Sinds wanneer zie je deze melding verschijnen? En van welk type telefoon maak je gebruik?
Wil je je telefoon eens uitzetten en de simkaart opnieuw plaatsen? Daarna kun je je telefoon weer aandoen. Ook heb ik een reset uitgevoerd. Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden op het netwerk.
Wanneer je merkt dat dit niet heeft geholpen, dan raad ik het volgende aan. Je kan je simkaart het beste testen in een andere telefoon en een andere simkaart in die van jou. Op die manier kunnen we verder kijken waar het probleem ligt.
Laat je weten of het helpt?
Apart dat je deze melding krijgt op je telefoon. Sinds wanneer zie je deze melding verschijnen? En van welk type telefoon maak je gebruik?
Wil je je telefoon eens uitzetten en de simkaart opnieuw plaatsen? Daarna kun je je telefoon weer aandoen. Ook heb ik een reset uitgevoerd. Je simkaart gaat zich zo opnieuw aanmelden op het netwerk.
Wanneer je merkt dat dit niet heeft geholpen, dan raad ik het volgende aan. Je kan je simkaart het beste testen in een andere telefoon en een andere simkaart in die van jou. Op die manier kunnen we verder kijken waar het probleem ligt.
Laat je weten of het helpt?
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.