.

Beantwoord

Ik krijg mijn nieuwe simkaart niet in de telefoon, wat kan ik doen?

  • 9 June 2015
  • 3 reacties
  • 286 Bekeken

Heb een nieuwe telefoon gekocht,,,maar de oude sim kaart paste niet,oke,een nieuwe besteld,maar die krijg ik er ook niet in.....de grote past zowiezo niet,dus het eerste randje eraf gehaald,past ook niet,dat de kleinste simkaart,,,,en die doet het niet.

Wat moet ik nu doen?

mvg G.Martens
icon

Beste antwoord door Ali 10 June 2015, 10:15

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 5
Badge +10
Hallo J.Simons / G.Martens,

Welkom op het Simyo Forum.

Een raar verhaal hoor. Ga er vraagtekens van zien.
Welke mobiel heb je? Dan kunnen we kijken welke sim-kaart je erin moet doen.

Graag je reactie!
Badge +2
Beste j.Simons,

Als je een nieuwe simkaart besteld moet je deze eerst activeren. heb je dit al gedaan?
Verstandig is voordat je je kaart activeert om alle contacten naar je telefoon te exporteren omdat je deze anders kwijt raakt. Je oude simkaart word namelijk geblokkeerd als je een nieuwe activeert.

je hebt als het goed is een kaartje gekregen van hoe je je simkaart moet activeren.

Heb je dit al gedaan?
Heb je daarna je telefoon opnieuw opgestart?

Als het na deze tips niet werkt zou je misschien een nieuwe sim moeten vragen maar daar moet een moderator bij helpen.
Reputatie 3
Badge +7
Hoi J.Simons,

Welkom op het forum. Erg jammer dat je simkaart niet werkt in je nieuwe telefoon.

Als je via Mijn Simyo een vervangende simkaart aanvraagt ontvang je altijd een 3-in-1 simkaart van ons. Jij hebt op 1 juni een nieuwe bestelling geplaatst voor prepaid. Ook dan ontvang je een 3-in-1 simkaart. Kan je aangeven welk type toestel je gaat gebruiken? Bij de meeste smartphones heb je een micro simkaart (formaat 2) nodig. Voor de nieuwste toestellen zoals de iPhone 5, 6 en de Samsung Galaxy S6 heb je de kleinste formaat (nano) nodig.

Verder zou je de simkaart even kunnen plaatsen in een ander toestel om te controleren of deze (goed) werkt.
Houd je ons op de hoogte als je simkaart werkt?

@maikel.twinnie en darkhunta. Bedankt voor je reacties.

Reageer