.

Beantwoord

Ik krijg geen contact met het netwerk

  • 23 August 2013
  • 1 reactie
  • 183 Bekeken

  • Startend Simyaan
  • 0 reacties
Hallo Simyo forum,

Ik zit met het zelfde probleem, ben namelijk vanaf 19 augustus niet meer bereikbaar.
Kan geen verbinding krijgen met het netwerk, al een nieuw simkaartje besteld, hiermee is ook geen verbinding te krijgen.
Heb het in twee telefoons geprobeert, echter bij beide geen resultaat.
Met een prepaid kaart m'n eigen nummer gebeld, dan komt de melding dat desbetreffend nummer niet bestaat.

Wie heeft de oplossing

Gratis 1200 service ook niet bereikbaar daar ik geen verbinding heb.
icon

Beste antwoord door Ernst 25 August 2013, 13:20

Bekijk originele reactie

1 reactie

Reputatie 5
Badge +11
Hoi Jan P, en welkom op het forum!

Ik zie in je gegevens dat je al iemand van de telefonische klantenservice hebt gesproken en dat je probleem al is opgelost :)

Mocht je in de toekomst vragen hebben, wil ik je vragen om het bij 1 klantcontact kanaal te houden 😉

Reageer