Skip to main content
Mijn simkaart is geblokkeerd (telefoon geeft melding "puk-code geblokkeerd") en ik moet contact opnemen met de klantenservice. Kunnen jullie zien waarom en/of kunnen jullie hem deblokkeren?



Alvast bedankt
Mijn simkaart is geblokkeerd (telefoon geeft melding "puk-code geblokkeerd") en ik moet contact opnemen met de klantenservice. Kunnen jullie zien waarom en/of kunnen jullie hem deblokkeren?



Alvast bedankt




Hoi marsdaan,



Wanneer je de PINcode te vaak verkeerd invult, blokkeert je sim en dien je de PUKcode te gebruiken om de simkaart de deblokkeren. Als je die PUKcode te vaak verkeerd invult, dan wordt je simkaart definitief geblokkeerd. Dat is een beveiliging tegen diefstal.

is dit gebeurd voor je die melding kreeg?

Wat je nog kunt proberen is je simkaart in een ander toestel stoppen, en daar met de PUKcode op Mijn Simyo proberen om hem te deblokkeren. Lukt dat ook niet, dan ben ik bang dat je sim definitief onbruikbaar is. dan kun je op Mijn Simyo, onder mijn Instellingen en Simkaart een vervangende simkaart aanvragen. Die heb je binnen 2 werkdagen in huis dan.



Laat je het weten?



Groetjes, Charlene

Reageer