Skip to main content
Heb bericht ontvangen gisteren dat mijn nummer werd overgezet vandaag, oude provider afgesloten maar de nieuwe simkaart zegt steeds na ingevoerde pincode } plaats juiste simkaart. Wat te doen?
Hoi abo, wat leuk dat je deze vraag op het forum stelt :)



In je gegevens zie ik dat je afgelopen weekeinde en vandaag al gebeld hebt met je Simyo simkaart. Kan ik er dan veilig van uit gaan dat alles inmiddels werkt?

Wat bleek de oplossing te zijn? Was het de simlock waar collega Alegandro je over adviseerde afgelopen vrijdag?
Hoi abo, wat leuk dat je deze vraag op het forum stelt :)



In je gegevens zie ik dat je afgelopen weekeinde en vandaag al gebeld hebt met je Simyo simkaart. Kan ik er dan veilig van uit gaan dat alles inmiddels werkt?

Wat bleek de oplossing te zijn? Was het de simlock waar collega Alegandro je over adviseerde afgelopen vrijdag?



inderdaad  het advies wat ik kreeg was juist. dank ervoor groet Ab
Hoi abo,



Dankjewel voor je terugkoppeling 🙂 Fijn dat je nu wel gebruik kunt maken van je Simyo simkaart.



Als je nog vragen hebt of ergens meer info over wilt, dan help ik je graag verder!

Reageer