Ik heb momenteel de melding Niet aangemeld bij netwerk. Toestel al gereset, simkaart verwijderd, heeft niet geholpen. Toestel en simkaart heb ik al langere tijd en geen problemen.
Toestel is Samsung S5 mini. Simkaart in een ander toestel gedaan en werkt naar behoren.
Bladzijde 1 / 1
Nu werkt hij weer!
Hoi Robo625,
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je deze melding krijgt! Je hebt al heel veel geprobeerd zie ik. Gelukkig werkt je simkaart nu ook weer in je eigen toestel. Hoe heb je dit opgelost?
Groetjes,
Samantha
Welkom op het Simyo forum :)
Wat jammer dat je deze melding krijgt! Je hebt al heel veel geprobeerd zie ik. Gelukkig werkt je simkaart nu ook weer in je eigen toestel. Hoe heb je dit opgelost?
Groetjes,
Samantha
Blijven proberen, en opeens werkte hij weer
Hoi Robo625,
Heel apart! Maar alleen maar mooi natuurlijk 🙂 Het kan zijn dat je simkaart toch ineens die connectie kon maken met het netwerk. Houd het voorlopige even in de gaten. Mocht het toch niet goed gaan, laat het dan gerust even weten. We staan voor je klaar.
Groetjes,
Angela
Heel apart! Maar alleen maar mooi natuurlijk 🙂 Het kan zijn dat je simkaart toch ineens die connectie kon maken met het netwerk. Houd het voorlopige even in de gaten. Mocht het toch niet goed gaan, laat het dan gerust even weten. We staan voor je klaar.
Groetjes,
Angela
Doe ik Dank je wel
Hoi Robo625,
Namens Angela en Samantha graag gedaan!
Groetjes,
Asma
Namens Angela en Samantha graag gedaan!
Groetjes,
Asma
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.