Skip to main content
Ik heb voor het eerst een silkaart van Simyo en wil hem gebruiken. Bij het invoeren van mijnopgegeven pincode krijg ik de melding: netwerkblokkering. Wat moet ik doen?
Hmm dat lijkt wel op een simlock. Heb je de telefoon bij een andere provider gekregen?
Volgens mij is je telefoon niet simlockvrij...(?)

Dus wellicht een testje een kruistest bijvoorbeeld.
:)🆒:)
Er zit geen simlock meer op mijn toestelletje
Probeer er eens een andere simkaart in te doen, bij voorkeur niet van je oude provider.
Het is opgelost. Dank voor jullie hulp.
Zou je ook willen delen wat er was? Zo hebben wij en andere klanten er ook wat aan 🙂
Ja, de vorige provider had me een verkeerde code gegeven om de simlock te verwijderen.
Er zat dus toch een simlock op alleen had je het idee dat deze verwijderd was. Kan gebeuren en het is opgelost 🙂
Hoi Gentiaanbeller, welkom bij Simyo!



Zo te zien hebben Friesian en Raytje je vraag al weten te beantwoorden. Fijn dat het inmiddels is gelukt om je telefoon te ontgrendelen en je er inmiddels gebruik van kunt maken. Mocht je nog verdere vragen hebben, zien we je graag terug op het Simyo forum.



Groetjes, Tiury



Bedankt Friesian en Raytje 🙂.

Reageer