Ik ben een nieuwe klant. Nu probeer ik te bellen, maar ik krijg te horen: mijn aansluiting is door administratieve reden buiten gebruik gesteld. (ik heb dit al meerdere malen op het forum gelezen. Wat moet ik doen om dit verhelpen. Ik hoop dat dit ongmak snel is opgelost!
Bladzijde 1 / 1
Hoi arpelika,
Welkom op het Simyo forum 🙂
Had je je simkaart wel al geactiveerd?
Ik zie nu in ieder geval verbruik op je aansluiting, dus ik ga ervan uit dat het opgelost is.
Kun je me hier nog vertellen hoe?
Groetjes,
Charlene
Welkom op het Simyo forum 🙂
Had je je simkaart wel al geactiveerd?
Ik zie nu in ieder geval verbruik op je aansluiting, dus ik ga ervan uit dat het opgelost is.
Kun je me hier nog vertellen hoe?
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.