Skip to main content
Goedemorgen ,



nieuw abbonement aangevraagd voor vrouw met nummerbehoud maar activeren lukt niet , nummer is 06******** vul het wachtwoord in wat ik via mail heb gekregen en simkaartnummer maar helaas zegt inloggen is mislukt , nummer op simkaart iingevoerd met en zonder letters met en zonder caplock maar helaas ,

wat doe ik verkeerd ?



lees het wel hoop ik ,

Wim
Hoi wim h,



Om je vraag vindbaar te maken voor andere forumleden, heb ik je topic verplaatst naar het "simkaart" subforum.



Wat lastig dat het inloggen met de ontvangen gegevens niet is gelukt. Ik heb zojuist een nieuw wachtwoord gestuurd naar het e-mail adres dat bij ons bekend is 🙂 Zou je het daar nog eens mee willen proberen?



Ik hoor graag van je of dit heeft geholpen en of het activeren is gelukt 🙂
Hoi Tiury ,



geprobeerd met nieuwe wachtwoord maar helaas krijg het niet voor elkaar , weet denk wel hoe het moet want heb nog 2 accounts maar helaas hij pakt het wachtwoord niet dus wat doe ik fout of is er iets anders aan de hand ?:(

misschien iets eenvoudiger zonder al die tekens ,?

het nieuwe ww wat je gestuurd hebt is de eerste letter een O of een cijfer 0 ?

Hoofdletter O geprobeerd maar helaas , 

lees het wel weer 
Hoi Tiury ,



vergeet bovenstaand verhaal maar , nog 1 keer geprobeerd en nu pakte hij hem wel dus opgelost , nu geactiveerd 
Oh pfieuw, gelukkig maar!

De wachtwoorden die via de mail verstuurd worden moeten voldoen aan allerlei eisen en worden daarom automatisch gegenereerd, dus makkelijke kunnen we het niet maken helaas.

Op het tabblad Mijn gegevens kun je 'm aanpassen in iets makkelijkers.
Oh pfieuw, gelukkig maar!

De wachtwoorden die via de mail verstuurd worden moeten voldoen aan allerlei eisen en worden daarom automatisch gegenereerd, dus makkelijke kunnen we het niet maken helaas.

Op het tabblad Mijn gegevens kun je 'm aanpassen in iets makkelijkers.





nog een vraagje heb nu een tijdelijk nummer met ww maar over een paar dagen krijgen we nummer van nummerbehoud , en gaat ons nieuwe abbonement in 

hoe gaat dat met mijn Simyo weer een nieuw ww aanmaken of wordt tijdelijk ook omgezet zodat ik eigen nr kan inloggen met hetzelfde wachtwoord ?

lees het wel

 gr 

Wim 
Hi wim h,



Vanaf de dag dat je je oude nummer weer hebt, kun je inloggen met dát nummer en het wachtwoord dat je al had 🙂

Reageer