Contact gehad met klanten service , simkaart is gereset
Andere simkaart in mijn toestel werkt wel. Niks veranderd aan de instellingen
Bij gebeld worden krijgt degene bericht dit nummer is onbereikbaar
Zelf bellen werkt soms, veelal vertraagd of werkt niet
Internet en email etc werkt gewoon wel
Opnieuw opstarten van alles geprobeerd
Heb een htc one toestel
Bladzijde 1 / 1
Hoi Idaag,
Het lijkt er wel op dat je simkaart niet goed werkt omdat met andere simkaart (ook KPN netwerk?) geen problemen optreden, via deze website kan je onder Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen.
Een andere optie is dat je onbereikbaar bent door geen dekking, als je alleen op 1 plaats de problemen hebt is dit een reƫle mogelijkheid, Op http://www.coveragechecker.nl/ kan je via je postcode checken hoe de dekking is op het netwerk van KPN.
Voor andere mogelijkheden kan je eens dit topic bekijken https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/niet-kunnen-bellen-internet-20040
Het lijkt er wel op dat je simkaart niet goed werkt omdat met andere simkaart (ook KPN netwerk?) geen problemen optreden, via deze website kan je onder Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen.
Een andere optie is dat je onbereikbaar bent door geen dekking, als je alleen op 1 plaats de problemen hebt is dit een reƫle mogelijkheid, Op http://www.coveragechecker.nl/ kan je via je postcode checken hoe de dekking is op het netwerk van KPN.
Voor andere mogelijkheden kan je eens dit topic bekijken https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/niet-kunnen-bellen-internet-20040
Bedankt, ik heb zojuist een nieuwe simkaart besteld dus hopen dat t daarna weer goed werkt
Hoi Idaag,
Oei, dat is wel erg lastig zeg. Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt hiervoor.
Je hebt al veel opties en mogelijkheden getest. Dit heb je goed gedaan. Doordat jij een andere simkaart in jouw telefoon hebt getest, lijkt het probleem aan de Simyo Simkaart te liggen. Franswon heeft je hierin goed geadviseerd.
Ik zie dat jouw simkaart vandaag verzonden is naar je. Met een beetje geluk heb je deze voor het weekend nog in huis. Vergeet hem niet te activeren via Mijn Simyo 🙂 Houd je ons op de hoogte van de vorderingen?
@Franswon, bedankt voor je duidelijke uitleg!
Groetjes,
Angela
Oei, dat is wel erg lastig zeg. Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt hiervoor.
Je hebt al veel opties en mogelijkheden getest. Dit heb je goed gedaan. Doordat jij een andere simkaart in jouw telefoon hebt getest, lijkt het probleem aan de Simyo Simkaart te liggen. Franswon heeft je hierin goed geadviseerd.
Ik zie dat jouw simkaart vandaag verzonden is naar je. Met een beetje geluk heb je deze voor het weekend nog in huis. Vergeet hem niet te activeren via Mijn Simyo 🙂 Houd je ons op de hoogte van de vorderingen?
@Franswon, bedankt voor je duidelijke uitleg!
Groetjes,
Angela
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.