.

Beantwoord

Ik kan niet gebeld worden en bellen gaat vertraagd of niet. Hoe kan ik dit oplossen?

  • 7 October 2015
  • 3 reacties
  • 167 Bekeken

Badge
  • Startend Simyaan
  • 11 reacties
Contact gehad met klanten service , simkaart is gereset
Andere simkaart in mijn toestel werkt wel. Niks veranderd aan de instellingen
Bij gebeld worden krijgt degene bericht dit nummer is onbereikbaar
Zelf bellen werkt soms, veelal vertraagd of werkt niet
Internet en email etc werkt gewoon wel
Opnieuw opstarten van alles geprobeerd
Heb een htc one toestel
icon

Beste antwoord door franswon 7 October 2015, 22:02

Bekijk originele reactie

3 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Idaag,

Het lijkt er wel op dat je simkaart niet goed werkt omdat met andere simkaart (ook KPN netwerk?) geen problemen optreden, via deze website kan je onder Mijn Simyo een vervangende simkaart bestellen.
Een andere optie is dat je onbereikbaar bent door geen dekking, als je alleen op 1 plaats de problemen hebt is dit een reële mogelijkheid, Op http://www.coveragechecker.nl/ kan je via je postcode checken hoe de dekking is op het netwerk van KPN.

Voor andere mogelijkheden kan je eens dit topic bekijken https://forum.simyo.nl/bellen-netwerk-85/niet-kunnen-bellen-internet-20040
Badge
Bedankt, ik heb zojuist een nieuwe simkaart besteld dus hopen dat t daarna weer goed werkt
Reputatie 7
Badge +10
Hoi Idaag,

Oei, dat is wel erg lastig zeg. Ik kan me voorstellen dat je graag een oplossing wilt hiervoor.

Je hebt al veel opties en mogelijkheden getest. Dit heb je goed gedaan. Doordat jij een andere simkaart in jouw telefoon hebt getest, lijkt het probleem aan de Simyo Simkaart te liggen. Franswon heeft je hierin goed geadviseerd.

Ik zie dat jouw simkaart vandaag verzonden is naar je. Met een beetje geluk heb je deze voor het weekend nog in huis. Vergeet hem niet te activeren via Mijn Simyo 🙂 Houd je ons op de hoogte van de vorderingen?

@Franswon, bedankt voor je duidelijke uitleg!

Groetjes,
Angela

Reageer