.

Vraag

ik kan niet eSim downloaden

  • 31 January 2023
  • 5 reacties
  • 132 Bekeken

Ik heb de vraag naar WhatsApp gestuurd maar nog geen antwoord. 


5 reacties

ik heb het zelfde probleem.

om 15:12uur via whatsapp contact gezocht en om 18:52uur pas reactie.

Ook het betalen van €0,01 via bank krijg ik een foutmelding 

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Darko,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je de eSIM niet kunt downloaden! Het is momenteel super druk via Whatsapp waardoor het wat langer kan duren voordat je reactie krijgt. Onze excuses hiervoor!

Ik vraag me af wat er precies mis gaat. Krijg je een foutmelding te zien? Het is belangrijk dat er geen fysieke simkaart in je toestel zit, deze moet je er dus even uithalen. Nadat je de eSIM hebt geïnstalleerd kun je je telefoon opnieuw opstarten en daarna kan je simkaart weer in je telefoon. Ook is het belangrijk dat je verbonden bent met een stabiele wifi-verbinding.

Ik hoor graag van je of het is gelukt zo!

Groetjes,
Roeqajja

Reputatie 7
Badge +6

Hoi @Bartvr6,

Bedankt voor je bericht. Vervelend dat je hetzelfde probleem hebt! Zou je het bovenstaande ook kunnen proberen en mij laten weten of het is gelukt zo? 
Groetjes,
Roeqajja

Nou, eigenlijk heb ik een probleem met het installeren van de esim op de iPhone.  Activeringscode enz.

Reputatie 7
Badge +7

Hoi @Darko,

Bedankt voor je reactie. Wat jammer dat het niet lukt om de eSIM te downloaden! Zou je mij een privébericht willen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan stuur ik de validatiecode graag per e-mail naar je op 😊.

Groetjes,
Amy

Reageer