Ik heb al een tijdje niet meer opgewaardeerd maar toen ik 10 besteedt kon ik niks ermee doen en kwam ik er al snel achter dat mijn simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Ik heb al een tijdje niet meer opgewaardeerd maar toen ik 10 besteedt kon ik niks ermee doen en kwam ik er al snel achter dat mijn simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?
Hoi
Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je niet kunt bellen. Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je geen beltegoed hebt. De €10 die je hebt opgewaardeerd is op gegaan aan de internetbundel die je hebt aangeschaft voor €10. Als je je beltegoed nogmaals opwaardeert en je telefoon opnieuw opstart, dan zou je weer moeten kunnen bellen!
Groetjes,
Roeqajja
Is het mogelijk om dan mijn Bundel af te zeggen anders heb ik voor niks 10$ besteed aan een bundel
Hoi
Bedankt voor je bericht. Ik zie dat mijn collega jou al de juiste informatie heeft gegeven! Er dient altijd beltegoed aanwezig te zijn zodat er gebruik gemaakt kan worden van het internet en zo ook van de internetbundel . Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik even meekijken en zien wat ik voor je kan betekenen.
Groetjes,
Amy
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.