Skip to main content

Ik heb al een tijdje niet meer opgewaardeerd maar toen ik 10 besteedt kon ik niks ermee doen en kwam ik er al snel achter dat mijn simkaart is geblokkeerd. Kan iemand mij alsjeblieft helpen?

 

Hoi @Dymen,

Bedankt voor je bericht. Wat lastig dat je niet kunt bellen. Ik heb je aansluiting er even bij gepakt en ik zie dat je geen beltegoed hebt. De €10 die je hebt opgewaardeerd is op gegaan aan de internetbundel die je hebt aangeschaft voor €10. Als je je beltegoed nogmaals opwaardeert en je telefoon opnieuw opstart, dan zou je weer moeten kunnen bellen! 😊

Groetjes,
Roeqajja


Is het mogelijk om dan mijn Bundel af te zeggen anders heb ik voor niks 10$ besteed aan een bundel


Hoi @Dymen,

Bedankt voor je bericht. Ik zie dat mijn collega jou al de juiste informatie heeft gegeven! Er dient altijd beltegoed aanwezig te zijn zodat er gebruik gemaakt kan worden van het internet en zo ook van de internetbundel 😊. Zou je mij een privébericht kunnen sturen met jouw persoonlijke gegevens? Dan kan ik even meekijken en zien wat ik voor je kan betekenen.

Groetjes,
Amy


Reageer