.

Beantwoord

Ik kan niet bellen of gebeld worden na overstappen. Hoe lost Simyo dit op?

  • 17 January 2016
  • 13 reacties
  • 229 Bekeken

Zoals het onderwerp al zegt. Mijn abonnement was 6 januari 2016 afgelopen, toen ben ik overgestapt naar Prepaid met nummerbehoud. Maar ik kan niet meer bellen of gebeld worden, ook kan ik geen SMS gebruiken en ik kan niet op internet.
Weet iemand hier misschien een reden voor of liever nog een oplossing?

Oh ja, als ik probeer te bellen krijg ik een melding: "deze service is niet beschikbaar ivm administratieve ......" ik weet het niet precies meer.
icon

Beste antwoord door Tiury 18 January 2016, 11:50

Bekijk originele reactie

13 reacties

Reputatie 7
Badge +9
Hoi Mart13,

Welkom op het Simyo forum.

Voor zover ik weet heb je voor prepaid een nieuwe simkaart nodig, deze moet dan geactiveerd worden voordat je deze kunt gebruiken.

Heb je een nieuwe simkaart ontvangen?
Ja, doe heb ik en die is ook geactiveerd
Reputatie 7
Badge +9
Heb je ook beltegoed?
Ook dat heb ik.


Oh ja, als ik probeer te bellen krijg ik een melding: "deze service is niet beschikbaar ivm administratieve ......" ik weet het niet precies meer.


Lees dit eens door, misschien dat je daar de oplossing vindt.
Ik heb het gelezen maar ik heb er weinig aan gehad. Ik kan nog steeds niet bellen.
Een moderator zal helderheid brengen, geduld.
Reputatie 6
Badge +10
Hoi Mart13, welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer om te lezen dat je ondanks de pogingen van Friesian nog niet kunt bellen met je Simyo Prepaid simkaart. Het leek erop dat de simkaart goed was aangemeld bij het netwerk, maar helaas stond er toch een instelling verkeerd op het netwerk na de overstap. Ik heb dit zojuist opgelost door jouw simkaart opnieuw aan te melden.

Kun je de telefoon uitzetten en de simkaart voor 15 minuten uit je telefoon houden? Na het plaatsen van je simkaart hoort hij het weer te doen 🙂!

Groetjes, Tiury
Hoi Mart13, welkom op het Simyo forum :)

Wat jammer om te lezen dat je ondanks de pogingen van Friesian nog niet kunt bellen

En franswon ! 🙂
Reputatie 6
Badge +10
Oepsie, sorry franswon; bedankt voor je hulp! Het is zeker maandag :8?
Hoi allemaal. Ik wil ff laten weten dat ik weer kan bellen. Ik heb nog wel een probleem met internet, ik heb een databundel en op MijnSymio heb ik internet ingeschakeld, ook op mijn telefoon is het ingeschakeld maar hij blijft aangeven dat ie geen verbinding kan maken. Ik zal nog ff voor de zekerheid mijn telefoon uitschakelen en Sim eruit. Ik hoop dat het dan ook gefixed is
Reputatie 7
Badge +9
Ik hoop dat het internet het straks ook doet !


@Tiury, Blue Monday zelfs 🙂
Ik wil ff laten weten dat ik nu ook internet heb. Bedankt voor alle reacties.

Reageer