Als ik inlog op mij Symio kan ik de optie "Vervangende simkaart activeren" niet vinden. Kunnen jullie mijn simkaart activeren?
Groet,
Rödi
Bladzijde 1 / 1
Hoi Rödi 🙂,
Welkom op het forum van Simyo!
Een aantal klanten kon afgelopen weekend hun simkaart niet activeren. Inmiddels is dit opgelost en is het activeren van de simkaart weer mogelijk 🙂 Voor meer informatie kan je hier kijken.
Ik zie staan dat je je simkaart afgelopen zaterdag hebt geactiveerd. Heb je al gebruikgemaakt van je nieuwe simkaart? 🙂
Welkom op het forum van Simyo!
Een aantal klanten kon afgelopen weekend hun simkaart niet activeren. Inmiddels is dit opgelost en is het activeren van de simkaart weer mogelijk 🙂 Voor meer informatie kan je hier kijken.
Ik zie staan dat je je simkaart afgelopen zaterdag hebt geactiveerd. Heb je al gebruikgemaakt van je nieuwe simkaart? 🙂
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.