.

Beantwoord

Ik kan mijn vervangende simkaart niet activeren.

  • 23 October 2013
  • 6 reacties
  • 701 Bekeken

Een al vrij lange tijd geleden werd mijn mobiel gestolen, en zo ook mijn simkaart. Die heb ik dus geblokkeerd en daarna meteen een nieuwe simkaart aangevraagt. Dit kon echter niet, want elke keer als ik het probeerde kwam er een melding: U kunt geen vervangede simkaart bestellen want uw simkaart is geblokkeerd.
Dus heb ik contact opgenomen via twitter en kreeg ik uiteindelijk een nieuwe simkaart. Maar nu wou ik hem activeren en kreeg ik weer een melding dat het niet lukte: Het simkaart nummer is correct, maar uw kaart is geblokkeerd.

Wat moet ik doen?
icon

Beste antwoord door Ernst 24 October 2013, 15:12

Bekijk originele reactie

6 reacties

Reputatie 4
Badge +8
Beste J etcetera,

Een moderator zal de nieuwe simkaart moeten activeren.
Dus even wachten of er hier in dit topic een moderator reageert,
anders morgen nog even twitteren of bellen.
Reputatie 5
Badge +11
Hoi J_D_M_2! Wat leuk om je behalve op Twitter ook hier op het forum te zien :)

Wanneer je je oude simkaart gedeblokkeerd hebt, wordt die blokkade meegekopieerd naar je nieuwe simkaart. Zoals koorelle al aangeeft, moeten wij die blokkade er even afhalen voor je.
Ik zie op Twitter dat ^CS (moderator Charlene) dit al gedaan heeft voor je.

Veel belplezier dus!
Hoi J_D_M_2! Wat leuk om je behalve op Twitter ook hier op het forum te zien :)

Wanneer je je oude simkaart gedeblokkeerd hebt, wordt die blokkade meegekopieerd naar je nieuwe simkaart. Zoals koorelle al aangeeft, moeten wij die blokkade er even afhalen voor je.
Ik zie op Twitter dat ^CS (moderator Charlene) dit al gedaan heeft voor je.

Veel belplezier dus!



Ik heb het zelfde probleem, zouden jullie mijn Simkaart ook kunnen deblokkeren?
Reputatie 5
Badge +11
Ik heb het zelfde probleem, zouden jullie mijn Simkaart ook kunnen deblokkeren?

Hoi Daantej, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Misschien moet je je mobiel even uit- en aanzetten, maar je kunt weer bellen, in ieder geval 🙂
Hij werkt weer!! Dankjwel!

Ik heb het zelfde probleem, zouden jullie mijn Simkaart ook kunnen deblokkeren?

Hoi Daantej, welkom op het Simyo forum!

Ik heb je simkaart gedeblokkeerd. Misschien moet je je mobiel even uit- en aanzetten, maar je kunt weer bellen, in ieder geval :)
Badge +6
Hij werkt weer!! Dankjwel!

Dat is fijn dat je aansluiting werk. Bedankt voor je terugkoppeling.

Reageer