Skip to main content
Een moeilijk verhaal.

Paar maanden geleden ben ik in NY mijn telefoon verloren.

Vervolgens buitenland bellen en automatisch opwaarderen uitgezet, nieuwe sim aangevraagd en gekregen. Buitenland bellen aangezet en automatisch opwaarderen weer aangezet

Woon in Manila en vandaag sim in telefoon gedaan, simnummer op site ingevuld en pincode gebruikt om in telefoon te komen. Gelukt

Maar geen verbinding met netwerk.

Zag op de site dat mijn oude sim nog geregistreerd was met oude pincode ipv de nieuwe. Sim geblokkeerd verwachtende dat ik opnieuw nieuwe sim kon activeren. Helaas is die optie niet beschikbaar.

Geen idee wat te doen nu, gebruik nummer voor digid en heb echt nodig!!!! Help aub
Hoi Rien65,



Welkom op het forum :)



Wat zonde dat je je telefoon bent verloren 😞 Ik zie dat je vandaag ook je vraag op Twitter hebt gesteld. Mijn collega Tiury heeft je simkaart een reset gegeven. Het ziet er naar uit dat er iets niet helemaal goed is gegaan tijdens je simwissel. Dat zou met de reset verholpen moeten zijn 🙂 Excuses voor het ongemak!



Zou je willen aangeven of je simkaart inmiddels werkt? Als dat niet zo is help ik je graag verder op het forum 🙂

Reageer