Skip to main content
vervangende simkaart ontvangen.

Oude is geblokkeerd.

Proberen te activeren op mijn simyo maar na intypen code ******** (welke onderstreepjes code op kaart staat ) gaat er iets mis op jullie website.

Kunt u dit voor mij oplossen of ACTIVEREN?

Op mobiel lijkt deze simkaart mobiel geblokkeerd na twee keer verkeerde code te hebben ingetypt.

Ik wil graag de pin en pukcode ontvangen.

mvr gr

Esther Bijman
ps email adres is *******************.com
Vanwege privacy, verwijder je privégegevens om misbruik te voorkomen.

Via je inlog heeft een moderator je gegevens bij de hand.
Verwijder jij dit dan nu of moet ik dit zelf verwwijderen ?
Wij, Forum Experts, zijn niet werkzaam bij Simyo. Dit had je zelf moeten verwijderen. Dit is een openbaar forum, waar iedereen op en in kan.... Echter, de tijdsduur waarbinnen je dit nog aan kan passen zal inmiddels verlopen.



Een moderator zal dit morgen, maandag, oppakken en de privacy gevoelige gegevens uit je bericht verwijderen.



NB Let er op bij eventuele andere fora en sowieso op internet. Je privacy is zo geschonden!
Hoi Esther,



Wat vervelend dat je je nieuwe simkaart niet kunt activeren! Dat is natuurlijk helemaal niet de bedoeling. Ik zal dit per direct doorzetten naar de technische afdeling. Zij kunnen jouw simkaart dan voor jou activeren. Zodra dit gebeurd is, ontvang jij een e-mail met een pin,- en pukcode. Dit zal waarschijnlijk maandagochtend gebeuren!



Ik wil je er nog even op wijzen dat je e-mailadres niet overeen komt met het mailadres dat op Mijn Simyo staat. Wil je deze nog aanpassen? Dan weet je zeker dat je het mailtje krijgt op het juiste adres.



Ook heb ik je gegevens verwijderd, vanwege privacy-redenen. Dit hebben Friesian en RicoK ook zojuist uitgelegd 🙂 Let je hierop in de toekomst?



Als je nog andere vragen hebt, hoor ik dat graag.



@ Friesian en RicoK: Dank voor de hulp, heren!



Groetjes,

Jihane
Ik heb het emailadres gewijzigd naar mijn gmailadres.

Bedankt voor de reactie.
Hoi Esther Bijman!



Dat is goed! Heel graag gedaan!



Groetjes,

Ilias

Reageer