Skip to main content
Goedendag,

Ik wil voor mijn broer (nieuwe klant) zijn sim kaart activeren.

Eerst op zijn tel. Nr. Inloggen, maar het wil steeds niet lukken.

Morgen wordt het overgezet naar zijn nummer, maar eerst activeren dus??

Er is een error code:2.1



Gr. Yvonne (al jaren klant)
Goedendag,

Ik wil voor mijn broer (nieuwe klant) zijn sim kaart activeren.

Eerst op zijn tel. Nr. Inloggen, maar het wil steeds niet lukken.

Morgen wordt het overgezet naar zijn nummer, maar eerst activeren dus??

Er is een error code:2.1

Het gaat om nr. 0618759978 dhr. H. Van den Berg

Gr. Yvonne (al jaren klant)

Grrr. Ik wil een antwoord dat geef ik niet zelf????
Hoi Yvonnegeijsel,



Ik denk dat je zelf je antwoord gemarkeerd hebt, daarom dat het er nu wat onoverzichtelijk uit ziet, maar ik ga je verder helpen.



Vervelend dat de simkaart niet geactiveerd kan worden. Als het goed is zou gisteren het nummer over zijn gegaan, klopt dat? En werkt het allemaal nu, en kan je de simkaart activeren? Wanneer het je niet lukt adviseer ik je om je cookies te verwijderen en Google Chrome op een laptop of PC te gebruiken. Probeer daarna nog eens de simkaart te activeren. Lukt het zo wel?



Groetjes,

Caspar
Beste Caspar,

dank voor de reactie. Inmiddels alles in orde, even gebeld met 1200 zij hebben mij een nieuw wachtwoord gegeven. Het werkt nu prima.



Gr. Yvonne
Hoi Yvonne,



Mooi da het nu allemaal werkt. Soms is even naar 1200 bellen, wel zo makkelijk.



Ik wens je nog een fijne dag.



Groetjes,

Caspar
Zeker dank je!

gr. Yvonne
Hoi Yvonne,



Helemaal goed! Graag gedaan.



Groetjes,

Ilias

Reageer