Skip to main content
Vandaag heb ik mijn nieuwe simkaart

binnen gekregen. Ingevoerd, alle stappen

gedaan. Nu heb ik alleen per ongeluk 3x

verkeerd nummer in getikt. Want de technologie is behoorlijk

gevoelig voor mijn dikke vingers. Maar nu wilde ik dus

de pukcode invoeren, maar, die paktie ook niet..

Ik las dat ik met een andere telefoon buiten het merk Samsung

een pukcode enzo weer kon activeren. 1ne probleme...

Ik ken vrijwel niemand hier die een ander merk heeft.

Is er nog een ander manier?
Ja ga even naar een 'bereidwillige' telefoonspecialist *winkel. Daar kunnen ze jou als wellicht toekomstige klant ook helpen. De oplossing. .ander merk dan Samsung heb je al.



🙂
haha, ik hoop dat ze daar zin in hebben, maar dankje wel. 🙂
Beste Rickus.



Ik heb het al eens soort van een beetje aangekaart..zeg maar.



Als Simyo nu eens een universele wijsvinger zou ontwikkelen, dus geen universele Rickus wijsvinger, en die zou aanbieden in de telefoonshop.



;)

Dit zou toch op de wall of fame mogen hangen m.i.

🆒
Ik ben net thuis van zo n winkeltje haha. Ze deden eerst een beetje lastig omdat ik niks bij hun koop. Maar

er was gelukkige een jonge man met wat smallere vingertjes die me wel even uit de brand hielp.



Ik hoef mn vinger gelukkig niet te amputeren voor een universele vinger haha.. Maar bedankt weer voor jou hulp! 🙂
Kiek das skôn, gèr gedôn.



* Vertaling * kijk dat is leuk om te vernemen en graag gedaan.



Heb je weer een vraag...je weet waar je me kunt vinden...zalk.maar.zeggen.

🙂
Hoi Rickus,



Welkom op het Simyo Forum.



Wat fijn dat iemand je in een onafhankelijke winkel je heeft willen helpen! Dat is natuurlijk mooi meegenomen. Is het misschien wat om zo'n pennetje (stylus) aan te schaffen voor dit soort momenten? Ik ken toevallig meer mensen die hier last van hebben. Dit blijkt dan een hele uitkomst te zijn 😉 Vaak kun je een pakketje van een aantal pennetje al voor een paar euro aanschaffen. Fijn dat het nu in ieder geval opgelost is voor je.



Als je nog vragen hebt weet je ons te vinden.



@Friesian, bedankt voor je hulp :)



Groetjes,

Angela

Reageer