Skip to main content
Goedendag,



Ik heb een nieuwe simkaart aangevraagd maar kan deze niet activeren.



Met vriendelijke groet,
En waarom kun je hem niet activeren? Iets meer info zou welkom zijn..
Er staat nergens simkaart activeren. Ik ben toen naar Simyo.nl/simkaart_activeren geweest en heb het nummer ingevoerd maar toen stoned er dat er den fout was opgetreden.

Dit heb ik een aantal keer gedaan maar het lukt steeds niet. Bij de simkaart status staat simkaart geblokkeerd, maar dat was van mijn vorige ivm verlies.
Excuses, Ik bedoel simyo.nl/activeren
Hoi Anoniem3,



Wat vervelend dat je je nieuwe simkaart niet kunt activeren! 😞 Dat is niet de bedoeling. Ik zie inderdaad dat jij een nieuwe simkaart toegestuurd hebt gekregen. Wil jij mij in een privéberichtje het simkaartnummer van je nieuwe simkaart toesturen? Dat zijn acht cijfers en deze vind je op het fysieke simkaartje terug.



Dan kijk ik even met je mee!



@ Raytje: Dankjewel voor je reactie!!



Groetjes,

Jihane
Hallo,

Ik kan ook mijn nieuwe (vervangende omdat ik een nano nodig had) simkaart niet activeren . Volgens de handleiding zou de link onder Instellingen -> Simkaart moeten staan maar de link Activeer je nieuwe simkaart staat er niet bij...

Dank
Hoi MarietH,



Welkom op het Simyo Forum!



Wat vervelend dat het ook bij jou niet meteen wilde lukken! Ik heb van mijn collega Caspar begrepen dat hij je via Twitter hiermee heeft geholpen. Je simkaart is dus al geactiveerd! 🙂 Fijn!



Laat je het weten als je nog andere vragen hebt?



Groetjes,

Jihane

Reageer