Hallo, ik kan mijn nieuwe simkaart niet activeren dit item staat niet bij mijn instellingen&simkaart.
Mijn nieuwe simkaart nummer is xxxxxxxx
Bladzijde 1 / 1
Verscheidene mensen hebben vandaag gemeld dat ze hun simkaart niet kunnen activeren, dus ik vermoed dat er iets niet goed zit bij Simyo. Er zijn soms moderators aktief hier tijdens het weekend, dus hopelijk wordt dit snel opgepakt.
Mijn nieuwe simkaart nummer is xxxxxxxx
Hoi wilma_s,
Welkom op het forum en bij Simyo :)
Een Prepaid simkaart krijg je al geactiveerd in huis, als het goed is. Maar in het systeem zie ik dat de jouwe eerst is verstuurd, en daarna pas actief wordt. Waarschijnlijk had je dus met iets van een vertraging te maken. Ik hoop dat je dus niet al te lang met een niet werkende simkaart hebt gezeten. Vanaf 1 februari 17:30 zou hij het hebben moeten doen.
Kan je nog even laten weten of dat daadwerkelijk zo is?
Sorry voor het ongemak,
Groetjes,
Charlene
Reageer
Meld je aan
Heb je al een account? Inloggen
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.