Skip to main content
antwoord

Ik kan mijn eSIM niet activeren, kan ik de validatiecode ontvangen?

  • July 30, 2025
  • 2 reacties
  • 32 Bekeken

Mijn abonnement is met nummerbehoud vandaag actief geworden. Om mijn esim te activeren moet ik bellen met de klantenservice, maar dat kan niet aangezien mijn vorige provider het nummer al heeft over gezet en de esim van Simyo nog niet op mijn telefoon staat. Ik zou van de klantenservice een code moeten ontvangen via de mail. Deze kan ik dan weer invoeren in de app.

Kan ik dit hier aanvragen?

Beste antwoord door Roeqajja

Hi ​@Daan2001,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kan de validatiecode voor je eSIM dan per e-mail naar je versturen.

Bedankt voor je reactie! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja

2 reacties

JanD
  • Forum Expert
  • July 30, 2025

Beste ​@Daan2001 wacht s.v.p. de reactie van een moderator hier af.

 


Roeqajja
Forum|alt.badge.img+7
  • Moderator
  • antwoord
  • July 31, 2025

Hi ​@Daan2001,

Bedankt voor je bericht. Ik help je graag verder hiermee!

Zou je mij een privébericht kunnen sturen met je 06-nummer en persoonlijke gegevens? Ik kan de validatiecode voor je eSIM dan per e-mail naar je versturen.

Bedankt voor je reactie! ​@JanD 😊

Groetjes,
Roeqajja